уторак, 6. новембар 2018.

🐘 Tvrdoglavo slonče na sceni UK Parobrod 🐘




🐘 Prva pozorišna predstava Putujućeg pozorišta „Vesela Tipčurina“, TVRDOGLAVO SLONČE, biće premijerno izvedena na sceni UK Parobrod u subotu 10. novembra u 17h.


„Priča o slončetu koje se stidi svog izgleda, zato beži od kuće i na putu sreće razne životinje, govori o nesigurnosti, identitetu, suočavanju sa neprihvatanjem, procesu odrastanja i prihvatanja sebe i drugih”,  sažeo je radnju Nikola Rakočević na jučerašnjoj konferenciji za medije održanoj u UK Parobrod..


Autori priče, koja je nastala po motivima istoimene afričke narodne priče za decu, su Nemanja Jokić i Nikola Rakočević.
 
Uz pomoć kofera za čuvanje i pričanje priča,njih dvojica će na sceni, glumačkim ali i drugim različitim sredstvima kao što su dvodimenzionalne lutke, par točkova, šrafova i raznih mehanizama, publici ispričati priču o tvrdoglavom slončetu koje želi da bude neko drugi.


“ Nekada smo se igrali drvenim štapovima i maštali šta oni predstavljaju. Danas je sve ‘na gotovo’, a mi želimo da deca shvate da iza svega, pa i iza crtanih filmova, stoje ljudi koji to stvaraju”, rekao je Nemanja Jokić.

Pričajući priču kroz likove životnja, autori koriste drvo, metal, različite teksture, boje... sve to uz zvuke džungle. 🐒



AUTORSKA EKIPA

Režija: Nemanja Jokić, Nikola Rakočević, Iva Ćirić
Scenografija i lutke: Iva Ćirić
Igraju: Nikola Rakočević i Nemanja Jokić
Izrada scenografije i tehnička podrška: Zoran Jakšić
Dizajn zvuka i muzika (originalna, izbor i aranžmani): Slobodan Đuričić
Produkcija: Putujuće pozorište VESELA TIPČURINA




Putujuce pozoriste „Vesela tipčurina“

Nikola Rakočević, Jelena Rakočević i Nemanja Jokić 2017. godine su osnovali putujuće pozorište „Vesela tipčurina“ sa idejom da se pozorišne predstave igraju u prostorima koji su dostupni svima zainteresovanim za scensku umetnost. Želja je da trupa jednog dana bude putujuća institicija koja će promovisati pozorišnu umetnost i kulturu uopšte. Ovo pozorište, koje počinje svoj život predstavama za najmlađe i želi da osvaja nove prostore i novu publiku,  bavi se aktuelnim problemima dece: odrastanjem, identitetom, suočavanjem sa uspehom i nespehom, strahovima… Ideja je da se mladoj publici približi sam proces stvaranja jedne pozorišne predstave i koje će se baviti problemima prevashodno dece.



Ekipa o sebi…



Nikola Rakočević
Rodio sam se u Kragujevcu a studirao u Beogradu, na Fakultetu Dramskih Umetnosti. Glumio sam u pozorišnim predstavama, na filmu i na televiziji, sa manje ili više uspeha. No to bi trebalo da znate ali ako i ne znate nije ništa strašno naćićete na internetu. Sada pokušavam sa nekoliko talentovanih prijatelja da pokrenem putujuće pozorište. Sa koliko uspeha ću obavljati ovaj posao videćemo u godinama koje su pred nama.


Nemanja Jokić
Diplomirao sam glumu 2005. god. na FDU,  u klasi prof. Biljane Mašić. Igrao sam u pozorišnim predstavama  u Narodnom pozorištu i "Puls teatru" u Lazarevcu, kao i u nekoliko domaćih serija i filmova. Kao reporter i prezenter vesti oprobao sam se i na gradskoj televiziji " Studio B". Radio sam  i kao konobar u jednom Beogradskom kafiću a i neke druge poslove, gde sam se susretao sa raznim interesantnim  pričama. Ja sam porodičan čovek, koji voli da svira gitaru i provodi vreme sa pozitivnim ljudima.



Iva Ć.
Bavim se animacijom, ilustracijom, pedagogijom a ponekad i organizacijom kada to okolnosti zahtevaju. Obišla sam sve veće svetske festivale animiranog filma, pogledala hiljade i hiljade animiranih filmova i sama napravila nekoliko. Ovoga puta se vraćam na prapočetke animiranog filma tj. lutkarsko pozorište. Poželela sam da rezultati mog rada budu opipljivi tj. da mogu da ih dodirnem svojim rukama.

Slobodan Đuričić
Laura 2000, Minival, Mina and Me, Foto, Chiq Toxiq...samo su deo dosijea ovog muzičkog producenta, gluvog vojnog veterana. Više o njemu u predstavi „Laura, molim te” gde ga glumi najbolji srpski mladi glumac Nikola Rakočević.


Нема коментара:

Постави коментар