MARKETING U FILMU je događaj MEDIA deska Srbije koji se organizuje u saradnji sa Festivalom autorskog filma, 26 i 27. novembra, a koji vodi Mathis Noschis.
Mathias Noschis je
strateg za digitalni marketing u filmu i osnivač je marketinške
agencije za film Alphapanda sa timovima u Berlinu, Varšavi i Ženevi. Pre
osnivanja agencije Alphapanda radio je kao marketinški strateg za
velike holivudske naslove (Toy Story 3, Black Swan) kao i za švajcarsku nacionalnu agenciju za promociju filma. Klijenti agencije Alphapanda od njenog osnivanja su: 20th Century Fox, Warner Bros., European Film Awards, Festival Scope kao
i na desetine nezavisnih producenata, distributera i prodajnih
zastupnika. Nedavni projekti Aphapanda agencije obuhvataju kako igrane
filmove The Guest (Locarno ’18), Another Day of Life (Cannes ’18), Touch Me Not (Berlinale ’18 Golden Bear) i God’s Own Country (Sundance ’17), tako i dokumentarce Heartbound (TIFF ’18), Over the Limit (IDFA ’17) i Ghost Hunting (Berlinale ’17).
Otvoreno predavanje: MARKETING U FILMU
Mesto: Kombank Dvorana, Sala 4, Trg Nikole Pašića 5 A
Vreme: 26. novembar 2018. od 13h do 16:30h (sa kratkom pauzom)
Predavanje
istražuje sve glavne aspekte marketinga u filmskoj industriji. Prvi deo
predavanja baviće se svim glavnim segmentima uspešne marketinške
strategije za jedan film, kao i osnovama za kreiranje promotivnih
kampanja. Drugi deo prezentacije biće posvećen studijama slučaja
evropskih igranih i dokumentarnih filmova iz proteklih godina. Kroz
različite primere, ovaj deo predavanja istraživaće načine na koje se
promotivne aktivnosti mogu implementirati u različitim fazama rada na
filmu sa posebnim osvrtom na digitalni marketing.
Predavanje
je na engleskom jeziku. Ulaz na predavanje je slobodan, ali se mole
zainteresovani da se prijave na email: info@media. kreativnaevropa.rs
Rok za prijavljivanje 23. novembar 2018. godine.
Radionice: MARKETING U FILMU ZA PRODUCENTE
Mesto: Kombank Dvorana, Trg Nikole Pašića 5 A
Vreme: 26. novembar 2018. od 17:00h do 18:30h (Sala 4)
- novembar 2018. od 10:00 do 12:00h (Sala za konferencije)
Tokom
prvog dana radionice (26.11.2018.), učesnicima radionice biće
prezentovan film koji još uvek nije imao komercijalnu distribuciju.
Tokom drugog dana radionice (27.11.2018.) odvijaće se rad u grupi. Tokom
ovog rada identifikovaće se marketinški izazovi filma, definisaće se
pozicioniranje filma na lokalnom i međunarodnom tržištu i identifikovaće
se primarne i sekundarne ciljne grupe te način komunikacije sa njima.
Diskusija će omogućiti istraživanje razlika između teorije i prakse kada
je u pitanju filmski marketing i razvoj kreativnih ideja.
Broj učesnika na radionici je ograničen (ukupno 12 učesnika i učesnica)*.
Učešće na radionici podrazumva obavezno učešće i na predavanju. Obavezno je učešće tokom oba dana radionice.
Prijavu poslati na: nevena@media. kreativnaevropa.rs i una@fcs. rs do 16. novembra 2018.
Prijava treba da uključuje CV producenta i kratko motivaciono pismo (1 pasus).
* Izbor učesnika radionice vrši predavač.
INDIVIDUALNE KONSULTACIJE
Mesto: Kombank Dvorana, Sala za konferencije, Trg Nikole Pašića 5 A
Vreme: 27. novembar 2018. od 13:30h do 18:30h
Producent ste igranog ili dokumentarnog filma koji se nalazi u fazi razvoja, produkcije ili postprodukcije? Prijavite se za One-to-one sesiju
i primenite marketinške strateške koncepte o kojima se razgovaralo
tokom otvorenog predavanja i radionice na vaš film.
Konsultacije traju
50 minuta i to je šansa da postavite pitanja o postojećim strategijama i
da istražite različite kreativne ideje za vaš film.
Ukoliko ste zainteresovani za individualne konsultacije pošaljite prijavu do: 16. novembra 2018. na nevena@media. kreativnaevropa.rs i una@fcs. rs
Uz prijavu poslati dokumentaciju na engleskom jeziku:
- Sinopsis filma,
- CV kompanije,
- uloge u filmu,
- opis u kojoj je fazi film,
- scenario (ili tritment ukoliko ne postoji prevod scenarija na engleski jezik).
Za individualne konsultacije neophodno je učešće na predavanju i radionici.
Izbor četiri projekta za individualne konsultacije vrši predavač.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte MEDIA desk Srbije.
Нема коментара:
Постави коментар