петак, 9. новембар 2018.

MARKETING U FILMU: OTVORENO PREDAVANJE, RADIONICE I INDIVIDUALNE KONSULTACIJE



MARKETING U FILMU je događaj MEDIA deska Srbije koji se organizuje u saradnji sa Festivalom autorskog filma26 i 27. novembra, a koji vodi Mathis Noschis.
Mathias Noschis je strateg za digitalni marketing u filmu i osnivač je marketinške agencije za film Alphapanda sa timovima u Berlinu, Varšavi i Ženevi. Pre osnivanja agencije Alphapanda radio je kao marketinški strateg za velike holivudske naslove (Toy Story 3Black Swan) kao i za švajcarsku nacionalnu agenciju za promociju filma. Klijenti agencije Alphapanda od njenog osnivanja su: 20th Century FoxWarner Bros.European Film AwardsFestival Scope kao i na desetine nezavisnih producenata, distributera i prodajnih zastupnika. Nedavni projekti Aphapanda agencije obuhvataju kako igrane filmove The Guest (Locarno ’18), Another Day of Life (Cannes ’18), Touch Me Not (Berlinale ’18 Golden Bear) i God’s Own Country (Sundance ’17), tako i dokumentarce Heartbound (TIFF ’18), Over the Limit (IDFA ’17) i Ghost Hunting (Berlinale ’17).

Otvoreno predavanje: MARKETING U FILMU

Mesto: Kombank Dvorana, Sala 4, Trg Nikole Pašića 5 A
Vreme: 26. novembar 2018. od 13h do 16:30h (sa kratkom pauzom)
Predavanje istražuje sve glavne aspekte marketinga u filmskoj industriji. Prvi deo predavanja baviće se svim glavnim segmentima uspešne marketinške strategije za jedan film, kao i osnovama za kreiranje promotivnih kampanja. Drugi deo prezentacije biće posvećen studijama slučaja evropskih igranih i dokumentarnih filmova iz proteklih godina. Kroz različite primere, ovaj deo predavanja istraživaće načine na koje se promotivne aktivnosti mogu implementirati u različitim fazama rada na filmu sa posebnim osvrtom na digitalni marketing.
Predavanje je na engleskom jeziku. Ulaz na predavanje je slobodan, ali se mole zainteresovani da se prijave na email: info@media.kreativnaevropa.rs

Rok za prijavljivanje 23. novembar 2018. godine.

Radionice: MARKETING U FILMU ZA PRODUCENTE

Mesto: Kombank Dvorana, Trg Nikole Pašića 5 A
Vreme: 26. novembar 2018. od 17:00h do 18:30h  (Sala 4)
  1. novembar 2018. od 10:00 do 12:00h (Sala za konferencije)
Tokom prvog dana radionice (26.11.2018.), učesnicima radionice biće prezentovan film koji još uvek nije imao komercijalnu distribuciju. Tokom drugog dana radionice (27.11.2018.) odvijaće se rad u grupi. Tokom ovog rada identifikovaće se marketinški izazovi filma, definisaće se pozicioniranje filma na lokalnom i međunarodnom tržištu i identifikovaće se primarne i sekundarne ciljne grupe te način komunikacije sa njima. Diskusija će omogućiti istraživanje razlika između teorije i prakse kada je u pitanju filmski marketing i razvoj kreativnih ideja.
Broj učesnika na radionici je ograničen (ukupno 12 učesnika i učesnica)*.
Učešće na radionici podrazumva obavezno učešće i na predavanju. Obavezno je učešće tokom oba dana radionice. 
Prijavu poslati na: nevena@media.kreativnaevropa.rs i una@fcs.rs do 16. novembra 2018
Prijava treba da uključuje CV producenta i kratko motivaciono pismo (1 pasus).

* Izbor učesnika radionice vrši predavač. 

INDIVIDUALNE KONSULTACIJE 

Mesto: Kombank Dvorana, Sala za konferencije, Trg Nikole Pašića 5 A
Vreme: 27. novembar 2018. od 13:30h do 18:30h

Producent ste igranog ili dokumentarnog filma koji se nalazi u fazi razvoja, produkcije ili postprodukcije? Prijavite se za One-to-one sesiju i primenite marketinške strateške koncepte o kojima se razgovaralo tokom otvorenog predavanja i radionice na vaš film. 
Konsultacije traju 50 minuta i to je šansa da postavite pitanja o postojećim strategijama i da istražite različite kreativne ideje za vaš film.

Ukoliko ste zainteresovani za individualne konsultacije pošaljite prijavu do: 16. novembra 2018. na nevena@media.kreativnaevropa.rs i una@fcs.rs
Uz prijavu poslati dokumentaciju na engleskom jeziku:
  • Sinopsis filma,
  • CV kompanije,
  • uloge u filmu,
  • opis u kojoj je fazi film,
  • scenario (ili tritment ukoliko ne postoji prevod scenarija na engleski jezik).
Za individualne  konsultacije neophodno je učešće na predavanju i radionici.
Izbor četiri projekta za individualne konsultacije vrši predavač.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte MEDIA desk Srbije.

Нема коментара:

Постави коментар