уторак, 10. децембар 2019.

Oтварање ИЗЛОЖБE РАДОВА ФИЛИПА ГРКОВИЋА


Oтварање ИЗЛОЖБE РАДОВА ФИЛИПА ГРКОВИЋА, ДОБИТНИКА ВЕЛИКЕ НАГРАДЕ ''РИСТА И БЕТА ВУКАНОВИЋ, СЛИКАРИ'' ЗА ШКОЛСКУ 2017/18. ГОДИНУ,

одржаће се у Галерији ФЛУ (Кнез Михаилова 53, Београд)
у четвртак, 12. децембра 2019. године, у 19ч.

Изложба ће бити отворена до 23. децембра 2019. године.




Филип Грковић добитник је Велике награде Риста и Бета Вукановић, сликари за школску 2017/18. годину. Ово је најзначајнија школска награда, којом се награђује најбољи студент генерације, који се бира међу студентима са свих одсека Факултета.

Школске 1966/67. године, Бета Вукановић основала је Фонд Риста и Бета Вукановић, из кога се, сваке године, одабраним студентима Факултета ликовних уметности, додељују две награде: Велика награда Ристо и Бета Вукановић, сликари и Награда за сликарство Ристо и Бета Вукановић сликари



Филип Грковић рођен је у Новом Саду 1993. године. Завршио је средњу школу за дизајн „Богдан Шупут“, смер графички дизајн 2012. године. У 2013. години започео је школовање на Факултету ликовних уметности у Београду, Сликарски департман. Након основних студија, 2017. године уписао је мастер студије на истом Факултету, а следеће 2018. године, започео је докторске студије, у класи професора Димитрија Пецића. Ради као професор цртања и сликања у Школи за дизајн „Богдан Шупут“ у Новом Саду.

8 коментара:

  1. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  3. Ovim putem zelim da se zahvali zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu obratite joj se ja sam joj veciti duznik njen broj viber wcp +381616418057

    ОдговориИзбриши
  4. Ovim putem zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu obratite joj se ja sam joj veciti duznik njen broj viber wcp +381616418057

    ОдговориИзбриши
  5. Ko ima probleme vezane za ljubav ,crnu magiju,vlasku crnu magiju slobodno nek nazove gospodju Jovanku,evo broja :Viber,Wacap +381612487225.

    ОдговориИзбриши
  6. Zahvalna sam gosoodji ,Almini jer mi je pomogla da ponovo zivim ,i da sam srecna sa svojom poridicom i decom.Slobodno nazovite na broj:+3811567923

    ОдговориИзбриши
  7. Zahvalna sam gospodji ,Almini jer mi je pomogla da ponovo zivim ,i da sam srecna sa svojom poridicom i decom.Slobodno nazovite na broj:+381611567923 viber wcap

    ОдговориИзбриши
  8. Zelim da se zahvalim jednoj starijoj gospodji sto mi je pomogla i vratila srecu u moj zivot spojila da covekom sa kojim sam i dan danas spasila me je. ako i vi imate neki problem javite joj se Zena sve resava. Viber Wcp
    +381 61 15 69 393

    ОдговориИзбриши