уторак, 10. децембар 2019.

Промоција књиге 100 Сизифових правописних правила Бојана Јокановића


Ппромоцију тренутно најтраженије дечје књиге 100 Сизифових правиописних правила, Бојана Јокановића.заказана је за петак, 13. децембар у књижари Вулкан КЦБ (Трг Републике 5) са почетком у 12 сати.
Књига 100 Сизифових правописних правила и едукативне карте Сизифова правописна правила биле су најпродаваније на овогодишњем Међународном београдском сајму књига. Теолог и илустратор Бојан Јокановић приближио је правописна правила малишанима, али и старијим генерацијама, на забаван и једноставан начин. 

Уз књигу и картице не само да ће деца решити све језичке недоумице већ ће постати прави експерти у познавању правописа. Где год да се појави, аутор Бојан Јокановић изазива велико интересовање јавности. Како каже, много љубави, знања и труда уложио је у борбу за правопис српског језика. За постигнут успех скромно каже да су заслужни сви они који су препознали његову љубав и истинску борбу.
По завршетку промоције у Београду, Јокановић ће потписивање књиге наставити у Крагујевцу, а затим и у Нишу:

13.12. књижара Вулкан Крагујевац Плаза (Булевар Краљице Марије 56, Крагујевац) од 18 до 19:30 сати
14.12. књижара Вулкан Форум (Обреновићева 42, Ниш), од 12 до 13:30 сати

2 коментара:

  1. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши