четвртак, 26. април 2018.

Mjuzikl o Tini Tarner- Bilo je teško gledati kako neko drugi da radi ono što radite već 40 godina




U Londonu je premijerno prikazan mjuzikl “Tina: The Tina Turner Musical“ o životu američke pop legende. Mjuzikl se sastoji od njenih životnih priča, o njenom detinjstvu, braku, današnjem životu, ali i koncertu u Brazilu održanom 1988. godine koji je gledalo 180 hiljada ljudi. Urbana je legenda da ju je jedan ovdašnji stomatolog odveo do bioskopa 20. oktobar u Balkanskoj ulici 1974. godine, dok je još bila u braku sa Ajkom. U isti onaj bioskop za koji je Bogdan Tirnanić rekao da prikazuje B fIlmove, dakle „prava mala remek dela američke kinematografije“. U kojem se 1968. desio teroristički napad. 


 

Pored nobelovca Boba Dilana, imala je čast da nastupa na zemunskom stadionu 1990. godine, a vaš izveštač može da posvedoči o sjajnom koncertu i neverovatnoj, pozitivnoj energiji. O novom mjuziklu posle odgledane premijere kaže:


„Mnogo ljudi me pitalo zašto sam želela da napravim mjuzikl. Teško mi je bilo da na to odgovorim, jer to nisam ni želela. Pre svega, teško je da gledaš nekog drugog kako radi ono što radite već 40 godina. Ja sam perfekcionista, pa gledam pomalo kritički. Ali kada sam videla da su to uradili tako dobro, osetila sam se ponosno.“

Iako od 2010. godina uživa u penziji u Švajcarskoj, kao bi pomogla u realizaciji mjuzikla o vlastitom životu, slavna Tina Turner boravila u Londonu gdje je savetovala mladu, talentovanu američku glumicu Adrijen Voren.

U filmu nije izostavljen ni deo njenog života dok je ivela braku sa Ajkom Tarnerom u kom je trpila nasilje:

„Izrabljivali su me do smrti, posebno oni koje sam volela poput bivšeg muža Ajka Tarnera. Od njega sam otišla bez ičega, morala sam da pronađem način kako da zaradim za sebe, porodicu, morala sam da počnem ispočetka. Bilo je ne samo teško, nego i opasno napustiti Ajka jer je bio nasilna osoba i u tom je trenutku konzumirao opijate.“

Нема коментара:

Постави коментар