Predstava koja govori o tome kako kreirati prostor slobode u kome je moguće pratiti svoj san.
"A
zašto da se plašim budućnosti? I kakve to veze ima sa odlaskom iz
zemlje? Da sam htela, otišla bih kao i većina moje generacije.
...
Dobila sam ulogu u predstavi po knjizi "Ženska strana rata". Tada sam shvatila koliko ne znam - ništa.
...
Dobila sam ulogu u predstavi po knjizi "Ženska strana rata". Tada sam shvatila koliko ne znam - ništa.
A niko nije imao vremena da radi sa mnom.
Jedino što mi je preostalo bilo je da nastavim da... radim."
Taj “spin-off“ dovodi do novih prizora koji postavljaju pitanja o smislu odlaska iz sopstvene zemlje, o životu u umetnosti, o mogućnosti ili nemogućnosti izbora, o vrednosti sopstvenog sna.
Mlada žena svakoga dana, na putu do svog
pozorišta, sreće čoveka koji na ulici okružen otpakovanim ruksakom i
instrumentima, ogrnut ćebetom sa egzotičnom
šarom, svira. Oni ne dele maternji jezik, ali dele drugačije jezike koji
se prostiru van govora. Ona mu priča, ili samo zamišlja da mu priča, priču svog
života. On joj odgovara muzikom.
Oni pokušavaju da nađu smisao svojih
životnih izbora u svetu gde su ljudi prisiljeni da napuste svoje domove da bi
se spasli, u kome je nekada najvažnije slediti nit šekspirovskog snivanja.
Predstava “Možda sanjati” istražuje temu migracija i to specifično
“odliv mozgova” umetnika iz zemlje gde su uslovi za život i rad jako izazovni.
Tokom predstave pratimo životnu priču mlade
glumice koja, prolazeći kroz uloge koje je igrala, isprepletane sa njenim
ličnim pitanjima o smislu ostanka ili
odlaska iz svoje zemlje, pokušava da odluči šta joj je važnije: da prati svoj
san o umetnosti ili da napusti zemlju iz potrebe za sigurnošću. U tom procesu
ona komunicira sa uličnim muzičarem sa
kojim ne deli svoj jezik ali deli jezik pokreta i muzike.
Dok ponovo odigrava svoje stare uloge, ona
se sreće sa bolnim pričama žena čije je likove igrala: žena koje su preživele
nasilje u ratovima u njenoj zemlji, žene čije je dete nestalo, slikarke koja
ceo svoj žvot živi u vizijama svojih naslikanh prizora. Te priče se susreću sa
njenim autobiografskm pričama, o
devojčici čiji je san da bude balerina grubo prekinut i o mladoj ženi koja
pokušava da shvati kako da pomiri suprotnosti koje nose njen život u umetnosti
i teška realnost života oko nje.
Ovo je predstava u kojoj se postavljaju
ista pitanja koja postavljaju mladi ljudi širom sveta danas suočeni sa sličnom
situacijom.
Ona inspiriše na promišljanje i traganje za sopstvenim odgovorima.
Ona inspiriše na promišljanje i traganje za sopstvenim odgovorima.
Režija i dramaturgija: Dijana Milošević
Glumica: Ivana Milenović Popović
Muzičar: Uglješa Majdevac
Muzika: P. I. Čajkovski, C. Nielsen, D. Brubeck, slovački folklorni motiv, muzička grupa Buldožer, W. Lutoslawski, I. Stravinski, U. Majdevac
Scenografija: Neša Paripović
Kostim: Ivana Stanković
Idejno rešenje kostima: Irina Kruzilina
Dizajn svetla: Milomir Dimitrijević
Fotografija: Una Škandro
PR i organizacija: Nataša Novaković
Glumica: Ivana Milenović Popović
Muzičar: Uglješa Majdevac
Muzika: P. I. Čajkovski, C. Nielsen, D. Brubeck, slovački folklorni motiv, muzička grupa Buldožer, W. Lutoslawski, I. Stravinski, U. Majdevac
Scenografija: Neša Paripović
Kostim: Ivana Stanković
Idejno rešenje kostima: Irina Kruzilina
Dizajn svetla: Milomir Dimitrijević
Fotografija: Una Škandro
PR i organizacija: Nataša Novaković
U predstavi su korišćeni tekstovi:
Ivane Milenović Popović, odlomak iz
"Hamleta" V. Šekspira, tekst Iren Majer iz knjige "Ženska strana
rata", tekst Jugoslava Hadžića iz predstave "Snovi i prepreke"
MOŽDA SANJATI!
27. aprila 2018. u 20.30
UK Parobrod
27. aprila 2018. u 20.30
UK Parobrod
Cena karte je 500 rsd.
Karte možete kupiti u UK Parobrod na dan igranja ili rezervisati putem mejla dahteatarcentar@gmail.com
BROJ MESTA JE OGRANIČEN
REZERVIŠITE KARTE NA VREME!
Karte možete kupiti u UK Parobrod na dan igranja ili rezervisati putem mejla dahteatarcentar@gmail.com
BROJ MESTA JE OGRANIČEN
REZERVIŠITE KARTE NA VREME!
Нема коментара:
Постави коментар