Filmski Centar Srbije i Cinesseum.com
pozivaju vas na prezentaciju
predstavljanja nove platforme "Prvi svetski online bioskop",
koja će se odžati u Jugoslovenskoj
Kinoteci 23. novembra sa početkom od 12
časova.
Dođite da saznate sve o
Cinesseum-u, prvoj online platformi za prikazivanje filmova koja funkcioniše po
principu prodaje karata, baš kao i današnji bioskopi. Saznaćete kako preko
Cinesseum-a, koji trenutno broji više od 500 hilljada registrovanih korisnika
iz Srbije i dijaspore, vaš sledeći film može da dosegne daleko veći broj
gledalaca i samim tim ostvari značajno veći profit.
Cinesseum.com je prvi svetski
online bioskop, odnosno globalni
projekat koji ima za cilj
popularizaciju filma i kao krajnji
cilj treba do pomogne
produkcijskim kućama do dosegnu daleko veći broj
gledalaca putem modernih tehnologija
i samim tim ostvare značajno veći profit.
Cinesseum.com je TVOD platforma preko koje posetioci kupuju karte
(kao i u bioskopima) i na kojoj mogu
direktno i do pogledaju filmove. Uz jednu kupljenu kartu moguće je jednom pogledati film.
Važno je napomenuti do Cinesseum.com nije streaming
website, koji već postoje na tržištu i
koji prikazuju relativno starije filmove, već
je ideja do Cinesseum
bude online bioskop,
gde bi se prikazivali filmovi koji se prikazuju u bioskopima (iii odmah
nakon to budu povučeni iz bioskopa),
samo online, i radio bi
po principu prodaje karata,
a ne po
principu pretplate kako to rode streaming sajtovi.
Što se tiče zaštite,
sajt je kompletno zaštićen na nekoliko nivoa od bilo kakvih vrsta manipulacije
i potencijalne piraterije,
od samog koda,
preko enkripcije, blokirane
mogućnosti deljenja sardžaja, pa do onemogućavanja snimanja ekrana.
Uporedo sa radom na projektu radilo se i na promociji same ideje
u čitavom svetu, koja i
dalje traje, i odziv
ljudi je apsolutno neverovatan i motivišući, te to sugeroše da je ovo način
na koji ljudi zaista žele kada da gledaju fillomove.
Cinesseum trenutno
ima preko 500 hiljada registrovanih članova širom sveta
i taj broj se povećava iz dana u
dan, a ovu ideju su propratili i mediji poput NBC-a, ABC-a, Yahoo Finance-a, Market Watch, MorningStar, BroadwayWorld i drugih.
Нема коментара:
Постави коментар