Jubilarni 25. po redu Guitar Art Festival počinje duplim Asad koncertom, 15. maja na velikoj sceni Kolarčeve zadužbine. Prvo će nastupiti jedan od najboljih klasičnih gitarskih dua Serđo i Odair Asad, a zatim sledi koncert legendarne pevačice i gitaristkinje koja je unela revoluciju u svet gitarske muzike Badi Asad.
Koncert koji objedinjuje različite gitarske zvezde Brazila i spaja muzičke stilove od bosa nove, sambe, džeza do klasične muzike južnoameričkih kompozitora.
Brazilci, braća Sergio i Odair Asad, postavili su merilo za sve ostale gitariste, stvarajući novi standard gitarske inovacije, inventivnosti i izraza.
Njihova izvanredna umetnička veština i neverovatno zajedničko sviranje proizlaze iz kombinacije porodične tradicije bogate brazilskom muzikom i studija gitare kod Monine Távore (1921-2011), učenice Andreasa Segovije. Pored postavljanja novih standarda izvođenja, braća Asad su odigrala ključnu ulogu u stvaranju i promovisanju nove muzike za dve gitare. Njihova virtuoznost inspirisala je različite kompozitore da pišu za njih, uključujući Astora Pjacolu, Terija Rajlija, Edina Kriegera, Rolanda Dyensa, Dušana Bogdanovića i drugi.
Drugi koncert predstavlja drugačiji zvuk i koncertni program. Na scenu dolazi Badi Asad, virtuozna pevačica, tekstopisac i gitaristkinja koja živi u Sao Paolu u Brazilu. Njena muzička svestranost omogućila joj je da stekne reputaciju jedne od najdinamičnijih umetnica svoje generacije. Sa 20 albuma objavljenih širom sveta i nastupima u više od 40 zemalja, Badi je postala globalni fenomen. Njen album "Wonderland" iz 2006. godine BBC London je ocenio kao jedan od 100 najboljih iz te godine, a našao se i među 30 najboljih na sajtu Amazon.com. Guitar Player magazin ju je, između ostalih izdvojio kao gitaristkinju koja će uneti revoluciju u svet muzike.
Ulaznice za dupli koncert u prodaji su putem prodajne mreže Ticket.rs i na blagajni Kolarčeve zadužbine. Koncert se održava uz podršku Ministarstva kulture, Grada Beograda, Ambasade Brazila u Beogradu, kao i kompanija Galenika i Laser Focus.
Нема коментара:
Постави коментар