Sreda,
17. april u 19:30 časova, Velika scena Madlenianuma
17. aprila od 19.30 časova na Velikoj
sceni Opere i teatra Madlenianum biće održan koncert Svetski operski hitovi, najlepše arije i dueti svetskih klasika. Sa
vokalnim solistima iz Severne prestonice ovog puta nastupiće Orkestar Madlenianuma pod dirigentskom palicom Maksima Valjkova, stalnog dirigenta "Opere Sankt-Peterburga".
Remek-dela ruske i svetske klasike izvodiće laureati međunarodnih konkursa,
pevači ove opere: Jevgenija
Kravčenko (sopran), Sofija Nekrasova (sopran), Larisa
Pominova (meco-sopran), Vladislav Mazankin (tenor), Aleksej
Pašijev (bariton) i Valerij Kaula (bas).
Pozorišta "Sankt-Peterburg Opera" i Operu i teatar Madlenianum
veže višegodišnje prijateljstvo, koje je započelo pozivom Juriju Aleksandrovu da režira operu Travijata, Đ. Verdija 2006. godine,
koja se dugi niz godina s velikim uspehom igrala na našoj sceni. Potom je
usledila i režija opere Pajaci, R. Leonkavala 2011. godine. Publika,
muzički i pozorišni kritičari su obe opere veoma visoko ocenili.
Osim toga, ansambl "Sankt-Peterburg Opere" je više
puta gostovao u Beogradu. Prvi put je „Opera Sankt-Peterburga“ gostovala sa
svojim ansamblom u Madlenianum sa operama Ne samo ljubav Rodiona
Ščedrina i Veridba u manastiru Sergeja Prokofjeva, u junu 2017. godine.
Zatim je usledilo gostovanje u okviru obeležavanja važnih jubileja -
150-godišnjice Narodnog pozorišta u Beogradu i 20-godišnjice Madlenianuma,
potom 75-godišnjice Pobede nad fašizmom i 80-godišnjice početka Velikog
otadžbinskog rata (Drugog svetskog rata). Publika Beograda je sve predstave ove
opere, kao i jedan gala koncert propratila sa velikim interesovanjem i
nagradila glasnim ovacijama.
Državno kamerno muzičko pozorište "Sankt-Peterburg
Opera" osnovano je 1987. godine, dobro je poznato u Rusiji i inostranstvu.
Umetnički rukovodilac i osnivač pozorišta je narodni umetnik Ruske Federacije
Jurij Isakovič Aleksandrov — reditelj svetskog glasa koji je postavio predstave
na najprestižnijim svetskim scenama: Arena di Verona, Metropoliten opera, La
Skala, Boljšoj i Marijinski teatar. Poslednjih godina pozorište je svoje
predstave sa uspehom izvodilo u Francuskoj, Grčkoj, Srbiji, Finskoj, Litvaniji,
Estoniji, Poljskoj, Azerbejdžanu, Kazahstanu, Egiptu, Turskoj, Uzbekistanu,
Tadžikistanu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Kini.
Pozorište "Sankt-Peterburg Opera" je osnovano 1987. godine. Umetnički rukovodilac i osnivač pozorišta je narodni umetnik Ruske
Federacije Jurij Isakovič Aleksandrov. Pozorište je odmah zauzelo vidno
mesto u muzičkim i pozorišnim krugovima Peterburga, a vremenom je postalo
poznato ne samo u Rusiji, već i širom sveta.
Pre
nego što je dobilo svoju zgradu, pozorište «Sankt-Peterburg Opera» je radilo na
različitim peterburškim scenama (Jusupovski dvorac, Pozorište Ermitaž, vila
Beloseljskih-Belozerskih). 1998. godine pozorište dobija sopstvenu scenu — vilu
barona fon Derviza koja se nalazi u centru Peterburga, na adresi: Galerna ulica
br. 33.
27.
maja, na dan 300-godišnjice osnivanja Peterburga, pozorište je prvi put na
svojoj sceni izvelo svetsku premijeru opere Gaetana Donicetija Petar I, ili
Neverovatni doživljaji ruskog cara (originalni naziv Il falegname di
Livonia, o Pietro il grande, czar delle Russie). Naime, Donicetijeva
partitura je bila izgubljena pa se opera
dvesta godina nije izvodila. Jurij Aleksandrov je preko tri godine u Italiji tragao za izgubljenom
partiturom. I taj rad je dao rezultate — danas kompletan Donicetijev opus
možete čuti samo u izvođenju ansambla pozorišta «Sankt-Peterburg Opera».
"Sankt-Peterburg
Opera" već 35 godina neguje tradiciju ruskog repertoara i dostupna je svima.
Pozorište je od samog početka formirano kao specifičan stvaralački i umetnički
organizam sa jedinstvenim repertoarom. Dijapazon repertoara obuhvata muzička
dela nastala u različitim žanrovima i u raznim zemljama tokom mnogih vekova —
od srednjovekovne pastorale Igra o Robenu i Marion do dela savremenih
autora (ruskih i inostranih), na primer Bele noći Fjodora Dostojevskog
savremenog moskovskog kompozitora Jurija Bucka.
Od
2000. do 2012. godine u pozorištu je postavljena Ofenbahova opereta Lepa
Jelena, Pučinijeve opere Đani Skiki, Toska, Ćo-Ćo-San
i Sestra Anđelika, Donicetijeva opera Lučija od Lamermura,
narodna muzička drama Musorgskog Boris Godunov.
Predstave
pozorišta "Sankt-Peterburg Opera" svake godine bivaju nominovane za prestižne ruske nagrade kao što su «Zlatna
maska» i «Zlatni sofit». Ove nagrade su dobile sledeće predstave: Boris
Godunov Musorgskog (1996.), Verdijev Rigoleto (1998.), Mocartov Don
Đovani (2009.). «Zlatnu masku» su dobile predstave Kockari-1942
Šostakoviča (1997.), Matusova Pesma o ljubavi i smrti korneta Kristofa
Rilkea (1998.), Pikova dama Čajkovskog (2000.), Leonkavalovi Pajaci
(2010.).
Verdijeva
Travijata (2005.) i Pučinijeva Ćo-Ćo-San (2006.), Leonkavalovi Pajaci
(2010.), Buckove Bele noći Fjodora Dostojevsko» (2011.), Veridba u
manastiru Prokofjeva (2012.), Štrausov Slepi miš (2013.), Ne samo
ljubav Ščedrina (2014.), Maskanjijeva Seoska čast i Gunoov Faust
dobile su najvišu pozorišnu nagradu Sankt-Peterburga "Zlatni sofit" u
nominaciji "Najbolja predstava muzičkog pozorišta".
Jurij
Aleksandrov se stalno okreće savremenoj operskoj dramaturgiji. Tokom nekoliko
godina režirao je opere Verujem Piguzova, Peto putovanje Hristofora
Kolumba i Šareni pas trči kraj mora Smelkova, Bela ruža
Cimermana, Pesma o ljubavi i smrti korneta Kristofa Rilkea Matusa.
Specifičan stvaralački prilaz sadržaju muzičke partiture dopušta reditelju da
opersku predstavu uklopi u savremeni kontekst.
Pozorište
Aleksandrova nazivaju rediteljskim, mada Aleksandrov kaže: "Moje pozorište je
glumačko". Reditelj radi sa pevačima, pomažući im da otkriju svoje glumačke
mogućnosti. Njegove probe liče na privlačnu igru, ali iza te igre stoji jasno
osmišljena koncepcija, a iza svakog susreta sa pevačima i glumcima - ozbiljan
istraživački rad. Reditelj uvek računa na glumca kao ličnost. Mnogi poznati
peterburški umetnici su prošli kroz školu Kamernog pozorišta pod rukovodstvom
Jurija Aleksandrova. Među njima su Vladimir Galuzin, Sergej Ljadov, Galina
Sidorenko, Edem Umerov, Jevgenij Ulanov, Venera Gimadijeva, Ana Nečajeva,
Dmitrij Golovnjin, Aleksej Pašijev.
Maksim
Valjkov, dirigent diplomirao je na državnom
konzervatorijumu „Rimski-Korsakov“ u Sankt-Peterburgu. Nastupao je u
Rusiji, Belorusiji, Kazahstanu, Latviji, Nemačkoj i Velikoj Britaniji. Maksim je laureat brojnih međunarodnih i nacionalnih
takmičenja. Godine 2000, nagrađen je posebnom nagradom Fondacije
predsednika Republike Belorusije za podršku talentovanoj omladini.Svoj prvi dirigentski nastup imao je 2005. sa dirigujući
orkestrom Karagandske filharmonije. Godine 2006. predvodi kamerni orkestar Kulturnog centra „Trojicki“
u Sankt-Peterburgu. Od 2007. do 2009. gostovao je kao dirigent na Festivalu
britanske muzike u Sankt-Peterburgu. Od 2010. do 2012. bio je dirigent simfonijskog orkestra ruske
državne Kapele u Sankt-Peterburgu, a osnivač je i kamernog orkestra Kapele. Od 2012. godine gostuje kao
dirigent savremenog muzičkog ansambla Sound Paths, a iste godine preuzima ulogu dirigenta Filharmonije
za decu i omladinu u Sankt-Peterburgu. Od 2013. godine dirigent je kamernog muzičkog pozorišta „Sankt-Peterburške
Opere“. Sarađivao je sa orkestrima Uljanovske filharmonije i
Filharmonije Kavkaskih mineralnih voda (Kislovodsk).
Valjkov je muzički direktor i
dirigent Kamernog muzičkog teatra „Opera Sankt-Peterburg”, a pod njegovom
dirigentskom palicom izvode se:
Elektra
R. Štraus, Lovci na bisere- Ž. Bize, Faust Š. Guno
(za koju dobija najprestižniju pozorišnu nagradu „Zlatni sofit“), Otmica iz Saraja V. A. Mocarta, Esmeralda A. Dargomižski, Ruska beležnica D. Šostakovič,
V. Gavrilin,
Čerevički P. Čajkovski, Vampir H. Maršner
Maksim Valjkov je dobitnik mnogih nagrada, među kojima su:
2017. – Dobitnik visoke pozorišne nagrade Sankt-Peterburga „Zlatni
sofit“ u kategoriji za najbolju opersku predstavu za produkciju opere Faust, Š.
Guno.
2018. – Laureat IV Sveruskog festivala pozorišne sezone Volga, u kategoriji Najbolji
dirigentski rad u muzičkom pozorištu za produkciju opere Faust, K.
Guno.
2020. – Laureat Nagrade Vlade Sankt-Peterburga u oblasti
kulture i umetnosti za 2019. godinu za izuzetna dostignuća u oblasti muzičke i
scenske umetnosti (produkcija opere Esmeralda, A. Dargomižski).
2022. – Laureat VI sveruskog festivala Volga Theatre
Seasons, nominacija Najbolji dirigent u muzičkom pozorištu za produkciju opere Elektra, R. Štraus.
2022. – Laureat Nagrade Vlade Sankt-Peterburga u oblasti
kulture i umetnosti za 2021. za izuzetna dostignuća u oblasti muzičke i
scenske umetnosti (produkcija opere Čerevički, P. I. Čajkovski).
2022. – Počasna diploma Komiteta za kulturu Sankt-Peterburga
za značajan doprinos razvoju kulturne sfere Sankt-Peterburga.
Valerij Kaula, bas „Opere Sankt-Peterburga“ diplomirao je muzičku
umetnost na Musorgski fakultetu astrahanskog univerziteta (klasa solo pevanja
kod I.I. Zolotiha) 2017. godine. Godine 2022. diplomirao je
solo pevanje na državnom konzervatorijumu „Rimski-Korsakov“ u Sankt-Peterburgu
(klasa
E. Ja. Umerova). U periodu od 2019. do 2020. godine
nastupao je u dodatnom sastavu hora „MusicAeterna“, pod dirigentskim palicama
Vitalija Polonskog i Teodora Kurentzisa.Godine 2020. nastupao je kao član
hora državnog teatra „Music Hall“ u Sankt-Peterburgu pod vođstvom dirigenata
Lava Dunaeva i Fabija Mastranjela. U periodu od 2021. do 2022. godine
član je omladinskog hora „SoGlasie“ kojim diriguje Pavel Teplov. Učestvovao je
na gala koncertu „Klasici na Dvortsovkoj". Učestvovao je u muzičkom
projektu „Operski klasici u Sočiju", kao i na prvom Festivalu klasične
muzike u Sočiju. Od 2021. do 2023. godine solista je
operske trupe državne Filharmonije za decu i omladinu u Sankt-Peterburgu.
Od 2022. godine, solista je „Opere
Sankt-Peterburga“.
Na
repertoaru „Opere Sankt-Peterburga“ nastupa u izvedbama opera:
Baf (opera Direktor pozorišta,
V.A. Mocart);
Ser Hamfri Devenut (opera Vampir, H.
Maršner);
Salijeri (opera
Mocart
i Salijeri, N. Rimski-Korsakov);
Don Vasilije (opera Seviljski berberin, Đ.
Rosini);
Kvazimodo (opera Emeralda,
A. S. Dargomižski);
Hleb Golova (opera Čerevički,
P. I. Čajkovski);
Kolen (opera Boemi, Đ. Pučini);
Čezare Anđeloti (opera Toska, Đ. Pučini);
Grof Monterone (opera Rigoleto,
G. Verdi);
Zarecki (opera Evgenije Onjegin,
P. I. Čajkovski);
Vojnik (opera Ivan Grozni,
Ž. Bize);
Vagner (opera Faust, Š. Guno) itd.
Kaula je koncertno veoma aktivan.
Nastupa u novim originalnim programima „Opere Sankt-Peterburga“ kao što su: Palata Ekstravaganca, Viva, Mocart!, Viva, Štraus!, Večeri romansa, Gala Doniceti, Šetnja Brodvejem i
mnogim drugim.
Dobitnik je mnogobrojnih nagrada
među kojima su:
Dobitnik druge nagrade na sveruskom
takmičenju za diplomce i stipendista programa predsedničke Fondacije za talenat
i uspeh.
Učesnik IX međunarodnog festivala
„Opera za svakog“.
Laureat 1. stepena na III međunarodnom
takmičenju operskih pevača, „Antoligija glasa“.
Jevgenija Kravčenko, sopran „Opere Sankt-Peterburga“ je vodeća solistkinja državnog kamernog muzičkog teatra „Opere
Sankt-Peterburga“ od 2010. godine.Diplomirala je na „Rimski-Korsakov“
državnom konzervatorijumu u Sankt-Peterburgu, odsek vokalna umetnost.
Dobitnica je nagrada među kojima
su:
Drugo mesto i dobitnica posebne
nagrade za najbolje izvođenje Ave Marija na međunarodnom takmičenju mladih
pevača „Bella Voce“ (Moskva, 2006);
Dobitnica diplome, dobitnica
posebne nagrade za najbolje izvođenje romanse S. Rahmanjinova (Međunarodno
takmičenje nazvano po S. Rahmanjinovu, Sankt-Peterburg, 2008);
Učesnica međunarodnog festivala
mladih operskih pevača „Kammeroper Schloss Rheinsberg“ (Nemačka, 2008) i
operskog gala koncerata uz pratnju Brandenburškog državnog orkestra Frankfurt
(dirigent Kevin Mekčatn)
Dobitnica visoke pozorišne nagrade Sankt-Peterburga
„Zlatni sofit“ u kategoriji za najbolju glumicu u operskoj predstavi za ulogu
Oksane u produkciji opere Čerevički, P. I. Čajkovski (Sankt-Peterburg, 2022.)
Na repertoaru „Opere Sankt-Peterburga“
nastupa u izvedbama opera:
Đilda (Rigoleto,
Đ. Verdi);
Serpoleta (Kornevilska zvona, R.
Plunket);
Oksana (Čerevički,
P. Čajkovski);
Lučija (Lučija od Lamermura, G.
Doniceti);
Konstanca (Otmica iz Saraja, V. A. Mocart);
Violeta (Travijata, G.
Verdi);
Stasi (Silva, I. Kalman);
Norma (Norma,
V. Belini);
Dona Ana (Don Đovani, V.
A. Mocart);
Nataša (Ne samo ljubav, R.
Ščedrin);
Adina (Ljubavni napitak,
G. Doniceti);
Mizeta (Boemi, Đ. Pučini);
Esmeralda (Esmeralda, A. Dargomžski);
Lejla (Lovci na bisere, Ž.
Bize);
Marija (Ivan Grozni, Ž.
Bize);
Gospođica Silberklang/Gospođa Fajl
(Direktor pozorišta, V.
A. Mocart);
Malvina (Vampir, H.
Maršner), itd.
Jevgenija Kravčenko takođe aktivno
učestvuje u koncertnim programima pozorišta, kao što su: Sve o ljubavi, Omiljene melodije prošlih godina, Večernja serenada,
Pariske tajne, Dvorska ekstravaganca, Fatalne strasti svuda, Večernja ruska
romansa, Veličina ruske opere, Viva Štraus!, Viva Mocart, Velika muzika Velikog
rata, Remek dela svetskih klasika itd.
Vladislav Mazankin, tenor „Opere
Sankt-Peterburga“ je diplomirao 2005. godine na državnom
konzervatorijumu „Rimski-Korsakov“ u Sankt-Peterburgu, stekavši diplomu
operskog pevača, koncertnog kamernog pevača i nastavnika. Od 2005. do 2008. godine završio je
pun kurs postdiplomskih studija na Sankt-Peterburškom državnom konzervatorijumu
„Rimski-Korsakov“, na smeru muzičke umetnosti.Dobitnik je diplome i laureat
međunarodnih takmičenja. Takođe je dobitnik sertifikata
poljske vlade za održavanje međunarodnih kontakata na Međunarodnom festivalu u
Varšavi (2001).
Pohađao je master kurseve koje su
održavali Lučano Pavaroti, Vladimir Černov, Konstantin Plužnikov i Elena
Obrazcova.
Nominovan je za Visoku pozorišnu
nagradu Sankt-Peterburga, „Zlatni sofit“ za najbolju mušku ulogu u operskom izvođenju
- uloga Volođe Gavrilova u operi Ne samo ljubav kompozitora R. Ščedrina.
Godine 2004. Vladislav Mazankin je
primljen u trupu „Opere Sankt-Peterburga“. On je vodeći solista pozorišta.
Repertoar Vladislava Mazankina u „Operi
Sankt-Peterburga“:
Alfredo (opera Travijata,
Đ Verdi);
Vojvoda (opera Rigoleto, Đ.
Verdi);
Don Otavio (opera Don Đovani,
V. A. Mocart);
Edgardo (opera Lučija od Lamermura, G.
Doniceti);
Greniš (opera Kornevilska zvona, R.
Plunket);
Volođa Gavrilin (opera Ne samo ljubav,
R. Ščedrin);
Vakula (opera Čerevički, P.
I. Čajkovski);
Pinkerton (opera Madam Baterflaj, Đ. Pučini);
Pedrilo (opera Otmica iz Saraja,
V. A. Mocart);
Boni (opereta Silva, I. Kalman);
Flavius (opera Norma, V. Belini);
Bepo (opera
Pajaci,
R. Leonkavalo);
Nemorino (opera Ljubavni napitak,
G. Doniceti);
Rudolf (opera Boemi, Đ. Pučini);
Feob de Šatopert (opera Esmeralda, A.
Dargomžski);
Alfred (opereta Šišmiš,
J. Štraus);
Nadir (opera Lovci na bisere,
Ž. Bize)
Mocart (opera Mocart i Salijeri,
N. A. Rimski-Korsakov);
Edgar Obri (opera Vampir, H.
Maršner), itd.
Vladislav Mazankin aktivno
učestvuje u koncertnim programima pozorišta, kao što su: Sve o ljubavi, Omiljene melodije prošlih godina, Večernja
serenada, Pariske tajne, Dvorska ekstravaganca, Fatalne strasti svuda, Ruska
večernja romansa, Veličina ruske opere, Viva Štraus !, Viva Mocart, Velika
muzika Velikog rata, Remek dela svetskih klasika itd.
Sofija Nekrasova, sopran „Opere Sankt-Peterburga“ je vodeća
solistkinja državnog kamernog muzičkog teatra „Opere Sankt-Peterburga“ od 2013.Godine 2011. diplomirala je sa
odlikovanjem na državnom
konzervatorijumu „Rimski-Korsakov“ u Sankt-Peterburgu u klasi
vanrednog profesora, zaslužnog radnika kulture Oparina E. V.). 2014. godine završila je postdiplomske
studije (klasa vanrednog profesora S. B. Nikulšina). Sofija je takođe učila
vokalne veštine na Međunarodnoj akademiji SACRA kod poznate svetske operske
pevačice Aleksandrine Milčeve u Bugarskoj.
Sofija Nekrasova je laureat
sveruskih i međunarodnih takmičenja:
Prva nagrada na međunarodnom
takmičenju u okviru Međunarodne operske akademije u Montekatiniju (Italija);
Treća nagrada na međunarodnom
takmičenju „SALICEDORO“ (Italija);
Prva nagrada na međunarodnom
takmičenju „Nada. Talenti. Majstori“ (Bugarska);
Diploma na VIII takmičenju E. Obrazcova;
Diploma međunarodnog takmičenja
operskih pevača na Rodosu (Grčka);
Druga nagrada na Moskovskom
međunarodnom festivalu-takmičenju „Otvorena Evropa“;
Dobitnica diplome i nosilac posebne
diplome za izvođenje romansi S. Slonimskog na prvom međunarodnom takmičenju
Gran-pri Sankt-Peterburga;
Treća nagrada na prvom takmičenju
izvođača ruske romanse Gačinska romansijada nazvana po I. Švarcu.
Nekrasova ima uloge u izvedbama „Opere
Sankt-Peterburga“, a među njima su:
Margarita (opera Faust, Š. Guno);
Ćo-Ćo-San (opera Madam Baterflaj, Đ.
Pučini);
Rosalinda (opereta Šišmiš,
J. Štraus);
Silva (opereta Silva, I. Kalman);
Neda (opera Pajaci,
R. Leonkavalo);
Hrisotemis (opera Elektra,
R. Štraus);
Mimi (opera Boemi, Đ. Pučini);
Dona Elvira (opera Don Đovani, V.
A. Mocart);
Adalđiza (opera Norma, V. Belini);
Žermin (opereta Kornevilska zvona,
R. Plunket);
Nataša (opera Ne samo ljubav,
R. Ščedrin);
Fler de Lis (opera Esmeralda,
A. Dargomžski);
Lola (opera Cavalleria rusticana,
P. Maskanji);
Đaneta (opera Ljubavni napitak, G.
Doniceti);
Dona Eleonora (opera Prvo muzika, reči kasnije, A. Salijeri);
Emi (opera Vampir, H. Maršner), itd.
Sofija takođe aktivno učestvuje u
koncertnim programima pozorišta, kao što su: Sve
o ljubavi, Omiljene melodije prošlih godina, Večernja serenada, Pariske tajne,
Dvorska ekstravaganca, Fatalne strasti svuda, Večernja ruska romansa, Veličina
ruske opere, Viva Štraus! Viva Mocart!, Velika muzika Velikog rata, Remek dela
svetskih klasika itd.
Aleksej Pašijev, bariton „Opere Sankt-Peterburga“ diplomirao je solo pevanje u klasi E.
M. Prokofjeva, na fakultetu državnog konzervatorijuma „Rimski-Korsakov“
u Sankt-Peterburgu 2001. godine. Tokom studija paralelno je radio u horu
operskog studija konzervatorijuma „Rimski-Korsakov“ u Sankt-Peterburgu, a
kasnije i u horu Mihajlovskog teatra. Godine 2010. diplomirao je solo pevanje
na državnom konzervatorijumu „Rimski-Korsakov“ u Sankt-Peterburgu.
Od 2002. godine, Pašijev je solista
kamernog muzičkog pozorišta „Opere Sankt-Peterburga“.
Od 2011. do 2012. godine bio je
umetnik u programu za mlade u Boljšoj teatru Rusije (Moskva).
Od 2012. godine, nastupa kao gostujući
solista Boljšoj teatra Rusije.
Repertoar Alekseja Pašijeva u „Operi
Sankt-Peterburga“:
Edvin (opereta Silva, I. Kalman);
Onjegin (opera Evgenije Onjegin,
P. I. Čajkovski);
Belkor (opera Ljubavni napitak,
G. Doniceti);
Enriko Ašton (opera Lučija od Lamermura,
G. Doniceti);
Rigoleto (opera Rigoleto,
Đ. Verdi);
Žorž Žermon (opera Travijata, Đ.
Verdi);
Marsel/Sonjard (opera Boemi, Đ. Pučini);
Šarples (opera Madam Baterflaj,
Đ. Pučini);
Tonio (opera Pajaci, R.
Leonkavalo);
Don Đovani (opera Don Đovani, V.
A. Mocart);
Mefistofel (opera Faust, Š. Guno);
Zurga (opera Lovci na bisere,
Ž. Bize);
Markiz (opereta Kornevilska zvona,
R. Plunket);
Najsvetliji (opera Čerevički,
P. I. Čajkovski).
Baron Skarpija (opera Toska, Đ. Pučini);
Klod Frolo (opera Esmeralda,
A. Dargomžski);
Ivan Grozni (opera Ivan Grozni,
Ž. Bize);
Lord Rutven (opera Vampir, H.
Maršner), itd.
Aleksej takođe aktivno učestvuje u
koncertnim programima pozorišta, kao što su: Sve
o ljubavi, Omiljene melodije prošlih godina, Večernja serenada, Pariske tajne,
Dvorska ekstravaganca, Fatalne strasti svuda, Večernja ruska romansa, Veličina
ruske opere, Viva Štraus !, Viva Mocart!, Velika muzika Velikog rata, Remek
dela svetskih klasika itd.
Među nagradama koje je Pašijev
dobio su:
2007. godine odlikovan je diplomom
Ministarstva kulture Ruske Federacije;
2009. godine nominovan je za
Nacionalnu pozorišnu nagradu „Zlatni sofit“ za ulogu Don Đovanija u istoimenoj
operi V. A. Mocarta u postavci J. Aleksandrova;
2016. godine nominovan je za
Nacionalnu pozorišnu nagradu „Zlatni
sofit“ za ulogu Belkora u operi Ljubavni napitak kompozitora G. Donicetija, a u režiji J.
Aleksandrova.
Larisa Pominova, mecosopran „Opere Sankt-Peterburga“ diplomirala je na Siktikvar
muzičkom univerzitetu 2003. Godine 2008. diplomirala je sa
odlikom na Permskom državnom institutu za kulturu (u klasi vanrednog profesora
I. R. Kotelnikova).Od 2008. do 2011. bila je
solistkinja Siktivkarske opere. Od 2011. godine je solistkinja
Iževske opere i solistkinja „Opere Sankt-Peterburga“.
Dobitnik je mnogih nagrada, među
kojima su:
Pobednik VI sveruskog vokalnog
takmičenja, posvećenog 130. godišnjici rođenja S. V. Rahmanjinova (Veliki
Novgorod);
Laureat Međunarodnog takmičenja
mladih pevača „Kamerna opera dvorca Rajnsberg“ (Rajnsberg, Nemačka);
Laureat sveruskog takmičenja
„Proleće romanse“ u kategoriji Klasična romansa (Sankt-Peterburg);
Laureat prvog međunarodnog
takmičenja „Elena“ u znak sećanja na špansku pevačicu Končitu Badiju – prva
nagrada, specijalne nagrade za najbolje izvođenje španske zarzuele i francuske
romanse (Sankt-Peterburg).
2016. godine nastupala je u zamku
Albrehtsberg u okviru Dana Sankt-Peterburga u Drezdenu.
Repertoar Larise Pominove u „Operi Sankt-Peterburga“:
Klitemnestra (opera Elektra,
R. Štraus);
Adalđiza (opera Norma, V. Belini);
Santuca (opera Cavalleria rusticana,
P. Maskanji);
Dona Elvira (opera Don Đovani, V.
A. Mocart);
Solokha (opera Čerevički, P.
I. Čajkovski);
Varvara Vasilievna (opera Ne samo ljubav,
R. Ščedrin);
Mlada Bugarka (opera Ivan Grozni, Ž.
Bize)
Madalena (opera Rigoleto, Đ.
Verdi);
Sibel (opera Faust, Š. Guno);
Suzuki (opera Madam Baterflaj, Đ.
Pučini);
Olga (opera Evgenije Onjegin,
P. I. Čajkovski);
Alise (opera Lučija od Lamermura,
G. Doniceti);
Flora Bervoa (opera Travijata, Đ.
Verdi);
Stara ciganka (opera Esmeralda, A. S. Dargomižski) itd.