понедељак, 13. новембар 2017.

Izložba "METODE/ MI NISMO SAMO MI" Tijane Radenković u Galeriji DOB


Otvaranje u utorak, 14. novembra u 19:00 
Izložba traje do 3. decembra 2017.
Galerija Doma omladine Beograda
"Možda je došao trenutak da se skinu maske koje nosimo već dugo vremena, verujući da nam mogu pomoći da izgledamo bolje u očima posmatrača. Možda je vreme da speremo s lica konstruisane istine o sebi i o drugima, od velikih laži i dogmi koje nas drže u okovima naših navodno superiornih, nedodirljivih interesa, uvek na račun svakog "nevidljivog", "marginalnog” ili "inferiornog” manjinskog elementa u našem neposrednom okruženju (makar se radilo o mikroorganizmima, na primer). Ja, svakako, ne mogu sprečiti ljude da na te elemente gledaju sa omalovažavanjem i gađenjem jer u njima isključivo vide patogena bića, ili "čudovišta” opasna po život. Što se mene tiče, ja održavam bliskost sa tim organizmima, na skoro intiman način. Za mene je to način učenja o svetu koji delimo, kao i način da se prizna i prihvati njihovo pravo da tu egzistiraju onakvi kakvi su – naši neizbežni saputnici, nezaobilazni gosti i čak dobrodošli prijatelji – koji nas mogu naučiti nečem novom: novim načinima življenja zajedno, u svetu koji je sve više otuđen. Na kraju krajeva, UČENJE nije ništa drugo nego lično iskustvo poremećaja - poremećaja koji nastaje kroz pukotinu u našoj rigidno uspostavljenoj percepciji sveta.



Provirite kroz tu pukotinu – od 14. novembra do 3. decembra na izložbi METODA u Galeriji Doma omladine Beograda.”




Tijana Radenković (1991) je završila Master studije na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu. Izlagala je na više samostalnih i grupnih izložbi u Srbiji i inostranstvu. Trenutno je na doktorskim studijama Fakulteta likovnih umetnosti u Beogradu.



Galerija Doma omladine Beograda
Radno vreme: utorak-subota od 12:00 do 21:00;
nedeljom od 12:00 do 18:00; ponedeljkom Galerija ne radi.

Нема коментара:

Постави коментар