уторак, 8. март 2016.

Звездара театар најављује нову премијеру – Представа ШАКА, 25. марта у 20 часова




У Звездара театру у току су пробе за представу Шака (А Behanding in Spokane), Мартина Макдоне у режији Марка Сопића. Раде Ћосић је превео драму са енглеског. Ауторска екипа представе је урадила и адаптацију текста.

Глумачку поделу чине: Драган Гаги Јовановић, Анђела Јовановић, Ненад Хераковић и Раде Ћосић.

Сценограф и костимограф је Илија Вишњић.  

Аутори музике су Новак Ашковић и Милан Вранешевић.

Лектор је др Љиљана Мркић Поповић.

„Шака је прича о рађању зла и његовим коренима у лошем васпитању и одређеним околностима. Ми ћемо са овом представом да покушамо да објаснимо како се побеђује зло. Мене рад на представи подсећа на студентске дане и због тога ми је много занимљиво. Посебно ми је драго што имам прилику да радим са својом ћерком и са осталим младим људима из екипе. Драго ми је што ћемо заједно један амерички текст да унапредимо у универзални, светски текст.“  истакао је Драган Јовановић.

Редитељ представе Марко Сопић рекао је: Овај комад се бави коренима и пореклом зла. Ми смо, као тим који ради на овој представи, одлучили да се вратимо мало у прошлост и да покажемо универзалност ове приче измештајући је у наше поднебље. Текст ме је привукао својом хичкоковском прецизношћу и хумором. Драма се догађа у једном простору и у реалном времену, што заиста представља велики редитељски изазов."
Премијера је заказана за 25.3. у 20 часова на Новој Сцени Звездара театра.

Нема коментара:

Постави коментар