недеља, 6. март 2016.

Razgovor sa ekipom filma „Procep“






KAKO JE DOŠLO DO IDEJE O SNIMANJU OVOG FILMA?

Reditelj Dejan Zečević – Priključio sam se projektu mojih prijatelja i kolega Milana Todorovića i Marka Jocića, koji su sa „Zonom mrtvih“ i „Mamulom“ već utrli put ka ovoj vrsti domaćeg filma koji se prezentuje u svetu, ali sam u filmu „Procep“ od početka. Ideja je krenula od jedne slike koju sam imao u glavi – u ruralnom prostoru stara gospođa u crnini, među svećama i ikonama, a na stolu leži američki astronaut. Od te slike smo dalje izmaštavali scenario.

Svestan sam da je ovo film za inostrano tržište, obraća se prvenstveno publici koja voli horor i fantazi, ali je divno što imamo priliku da ga prikažemo i na Festu.  Za mene je ovo bilo veliko i profesionalno i životno iskustvo.

KAKVI SU VAM PLANOVI U SA OVIM FILMOM?

Producent Milan Todorović – Umrežili smo Srbiju, Južnu Koreju i Sloveniju. Imali smo veći budžet nego za „Mamulu“ i duže smo snimali. Naš koncept je da uvek imamo strane likove u Srbiji, i to u neobičnoj situaciji i na zanimljivim lokacijama. Ovoga puta neke scene smo radili potpuno CGI.
Već nam je krenula prodaja u Aziji, sledeće nedelje idemo na festival u Hong Kongu. Domaća bioskopska premijera biće 28. aprila.

Producenet Marko Jocić – „Procep“ je brzo urađen, za tri nedelje snimanja. Naš koncept je da proizvodimo jedan film godišnje. To je ambiciozan plan, ali trudimo se da držimo ritam. Sa partnerima iz Južne Koreje već spremamo treći projekat. Inače, mi u svakom trenutku imamo pet-šest projekata u razvoju.


ŠTA BI REKLI O LIKU KOJEG TUMAČITE?

Glumac Ken Fori -  Moj lik je agent CIA Džon Smit. To je ime koje kažete kada ne želite da neko zna kako se stvarno zovete. To je stari holivudski  štos, a i mi smo se na snimanju šalili sa tim.
Igrao sam u „Zoni mrvih“, a za „Procep“ sam se vratio u Srbiju iz više razloga. Motivacija mi je bila da ponovo sarađujem sa Milanom Todorovićem i mojim prijateljem Markom Jocićem. Zatim me je privukao scenario koji je drugačiji -  S/F, avantura i horor, uzbudljiv zaplet i zanimljiv obrt. Takođe, raspitao sam se o partnerki u filmu Katarini Čas i poželeo da igram sa njom. Naravno, motiv je i to što volim da dođem u Srbiju – lepu zemlju sa prijatnim ljudima.

U horor sam ušao 70-ih godina u „Zori mrtvih“. Taj film je distribuiran širom sveta, a ja sam postao neka vrsta horor ikone i nastavili su da me zovu za takve uloge, mada sam puno snimao i za televiziju, mnoge sitkome. Ali horor tržište je teško 67 milijardi dolara i srećan sam što sam deo toga.

Glumac Monti Markam – Moj lik je profesor, naučnik Dajsart. On ulazi u priču ne znajući šta da očekuje. Poslednja informacija mu je glas prijatelja, astronauta sa Meseca od pre 35 godina. Onda čuje da se nešto pojavilo u Srbiji. Zajedno sa saradnicima profesor otkriva deo po deo nešto što će se pokazati kao šokantno.

Glumica Katarina Čas – Oduševljena sam kako je napisan scenario. Moj lik, agent CIA je žena sa teškom prošlošću. Izgubila je dete što je nešto najstrašnije, ali ona je jaka žena i nalazi snagu da nastavi dalje. Dakle, to nije plavuša u funkciji, nego kompleksan lik koji ima dubinu.

Glumac Denis Murić – Igram dečaka Lazara, bez teksta. Olakšalo mi je što ima dosta sličnosti sa mojim likom iz filma „Ničije dete“. Nema reči, zato je posebno važna mimika. Reditelj mi je puno pomogao, dosta smo razgovarali tokom snimanja, objasnio mi je mnoge stvari. Ovo je prvi S/F film u Srbiji i sve zajedno mi je bio veliki izazov, a naravno i radost.

Odlomak iz filma možete pogledati ovde

Нема коментара:

Постави коментар