уторак, 15. март 2016.

Italijanski komičar Keko Zalone u Kinoteci



Poznati italijanski komičar Keko Zalone otvoriće 24. marta u Muzeju Jugoslovenske kinoteke retrospektivu filmova režisera Etorea Skole, najavio je organizator Italijanski institut za kulturu.

Etore Skola bio je veliki majstor italijanske komedije, a beogradska publika imaće priliku da pogleda njegova ostvarenja od 25. do 27. marta u Muzeju kinoteke.

Na programu će biti ostvarenja: Visoka škola neverstva (1965), Policijski inspektor Pepe (1969), Ružni, prljavi, zli (1976), Made in Italy (1965), Voleli smo se previše (1974), Izuzetan dan (1977), Opasne krivine (1962), Strast ljubavi (1981) i Porodica (1987).

Kao omaž Skoli, komičar Keko Zalone ekskluzivno će predstaviti publici u Srbiji svoj hit-film Quo vado? koji je u italijanskim bioskopima od januara ove godine i već je postao najgledanije ostvarenje sa više od 70 miliona evra inkasiranih tokom dva meseca, prevazišavši tako ostvarenje Život je lep Robarta Beninjija.


 Zalone je predvodnik nove italijanske komedije, omiljeni komičar poznat po šalama na svoj račun.
U filmu Quo vado? glavni protagonista je neko ko je oduvek želeo sigurnost i „stalan posao“ pa je zato radio u državnoj službi na izdavanju potvrda, a glavno „sredstvo za rad mu je bio pečat“.
Međutim, sve se menja kada dođe do racionalizacije i premeštanja na druge lokacije zbog posla.
Osećaj lažne sigurnosti se ruši i otvaraju se nove mogućnosti, ali i suočavanje sa ukorenjenim strahovima. U svemu tome dešava se i neočekivana romansa.

Ciklus filmova Etorea Skole od 25. do 27. marta naći će se na programu Muzeja jugoslovenske kinoteke, prema sledećem rasporedu:

Petak, 25.3.2016.


• 17:00 - VISOKA ŠKOLA NEVERSTVA (1965)
• 19:00 - POLICIJSKI INSPEKTOR PEPE (1969)
• 21:00 - RUŽNI, PRLJAVI, ZLI (1976) 


Subota, 26.3.2016.


• 17:00 - MADE IN ITALI (1965)
• 19:00 - VOLELI SMO SE PREVIŠE (1974)
• 21:00 - IZUZETAN DAN (1977) 


Nedelja, 27.3.2016.


• 17:00 - OPASNE KRIVINE (1962)
• 19:00 - STRAST LJUBAVI (1981)
• 21:00 - PORODICA (1987)

Нема коментара:

Постави коментар