Digitalna konferencija posvećena
influenserima pod nazivom „The Army
Of Me“ powered by Farmasi okupila je prethodnog vikenda u Kombank dvorani brojne beauty
influensere, ali i sve one kojima je u fokusu online promocija raznih proizvoda
i usluga. U organizaciji kozmetičkog brenda „Farmasi“ i pod sloganom Your
Vibe, Your Tribe predavači su predstavili inspirativne primere i
uspešna rešenja iz svog poslovanja kako bi influenseri, ali i brandovi postigli
svoj puni tržišni potencijal u eri digitalne komunikacije.
Konferenciju je otvorio direktor
prodaje za Farmasi Srbiju Darko Žabić,
koji se kratko osvrnuo na važnost digitalnog marketinga iz perspektive brandova
i tržišta.
O tome koliko je bitan sadržaj,
estetika profila i kontinuitet u influenserskom radu govorio je Dino
Tutundžić, osnivač „Mudrolija sa Twitter-a“. Po kom principu brendovi i
agencije biraju influensere i koji su to najkorisniji alati za saradnju sa
njima pojasnila je Jasmina Krstić
Latinović, PR manager „ProPR agencije“ i autor bloga „Prikazi Stvarnosti“.
Šta nesvesno otkrivamo o sebi na osnovu govora tela, postavljajući foto i
video sadržaj na društvenim mrežama, okupljenima je otkrio Marko Burazor, dugogodišnji trener iz domena komunikacija i
poslovnih veština. Korisne savete o kreiranju sadržaja za Facebook i Instagram oglašavanje
objasnio je Ivan Bildi, poznati
digital marketing i biznis strateg, dok je savete o haštagovima i aplikacijama za
obradu foto i video sadržaja približila Ana
T. Dimitrijević, iz agencije „Angel Solutions“. Za kraj konferencije Dragan Varagić, dugogodišnji strateg
e-poslovanja, govorio je o tome koliko je važno, pored društvenih mreža,
razvijati i sopstveni blog.
"Ovo je prva konferencija ovog tipa u
organizaciji Farmasi Srbija na kojoj su pozvani imali priliku da dobiju potpuno
besplatnu edukaciju za koju se nadamo da će nam svima pomoći u ostvarivanju
novih modela saradnje. „The Army of Me” je i nastao kao projekat koji ilustruje
našu svest o značaju digitalnih medija, ali i kao izraz zahvalnosti svima koji
na društvenim mrežama prate Farmasi", istakla je Aleksandra Vižin, direktorica marketinga za Farmasi Adriatic
regiju.
Nakon predavanja u okviru networking
zone predavači su strpljivo odgovarali
na dodatna pitanja učesnika konferencije svesni svi činjenice da je znanje
osnov napretka.
Više o konferenciji možete pronaći na thearmyofme.com,
a možete posetiti i službenu stranicu www.farmasi.rs.
Нема коментара:
Постави коментар