петак, 27. март 2020.

UMJETNIČKI PAVILJON U ZAGREBU




Umjetnički paviljon u Zagrebu smešten u zgradu staru 122 godine, pretrpeo je  štetu tokom dva talasa zemljotresa - kako u eksterijeru (napukli pojedini zidovi zgrade, ozbilljno oštećen  venac krova na južnoj strani zgrade, ugrožena sva četiri torna na krovu od kojih naročito jedan iznad glavnog ulaza u zgradu,...), tako i u interijeru gde gotovo da i nema dela bez oštećenja. 

U svom tom zlu dobra je vest da umetnine s izložbe Zagreb, grad umetnica - koja je morala biti zatvorena zbog COVID-a 19, a prema merama Nacionalnog  štaba - nisu oštećene. Osim, naravno, što su prepune prašine usled odlamanja komada zidova u interijeru.



U sredu (25.3.2020.) statičari su nekoliko sati boravili u Paviljonu budući su pregledali i utvrđivali stanje posle potresa. Trenutno je njihova procena, da je Umjetnički paviljon u Zagrebu zbog oštećenja neadekvatan za održavanje izložbi do daljnjega, odnosno do temene obnove. Drugim rečima to znači da će ustanova biti zatvorena određeno vreme dok se oštećenja ne saniraju.



Da podsetimo, detaljna  obnova fasade zgrade  trajala je šest godina (2009. - 2013.)

2 коментара:


  1. Pozdrav prijatelji, danas želim cijeniti velikog čovjeka, hrabro ga mogu nazvati svojim duhovnim ocem zbog divne stvari koju je učinio za mene i obitelj, ime velikog čovjeka je dr. Ajayi, a ja sam prolazio kroz teško razdoblje u svom bračnom paru kući, moj suprug od 7 godina ostavio me da živim s drugom nakon što je rekao da želi razvod, bio sam u šoku i molio sam ga nekoliko mjeseci da se vrati kući, ali svi moji prigovori nisu radili i čak molim njegovu sestru da mi pomogne, ali neuspješno smo ga vraćali kući, vidio sam svjedočanstvo jedne gospođe dok sam surfao internetom, opisao je kako joj čarobnjak pomaže u spašavanju braka, uzeo sam njegov kontakt i napisao ga na svoj viber broj objašnjavajući moju vlastitu situaciju , obećao je da će stvari biti u redu, pitao me je nekoliko detalja o sebi koje sam mu dao, na moje iznenađenje nakon tri dana čarolije moj suprug me nazvao telefonom rekavši da se vraća kući i da sam sretna sada živimo sretno zajedno. Ako vam je potrebna pomoć čarobnjaka za pravopis za bilo kakav problem, obratite se dr. Ajayi-u na Viber ili WhatsApp: +2347084887094 ili Email: drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. ZELIM OVIM PUTEM DA SE ZAHVALIM IMALA SAM BRAK I DETINSTVO JAKO LOSE SVE DOK NISAM REKLA KUMI STA SE DESAV KOD NAS MADA JE ONA I VIDELA TO BILO JE KATASTROFA OD ZIVOTA PAKAO ZENU SMO POZVALI KUMA I JA I ONA MI PUNO MOGLA RESILA MI SVE SADA SMO SRECNI I ZADOVOLJNI..EVO BROJA+381611047085

    ОдговориИзбриши