петак, 27. март 2020.

Električni orgazam objavio novi datum obeležavanja jubileja u Beogradu



,,40 GODINA ORGAZMA" 29. OKTOBRA U KOMBANK DVORANI


                          Ulaznice kupljene za 19. mart važe i za novi datum




Koncert ,,40 godina Orgazma" u Kombank dvorani odložen je za 29. oktobar!

,,Braćo i sestre,


Zbog zdravstvene situacije na planeti bili smo prinudjeni da pomerimo datume cele turneje ,,40 godina orgazma" pa tako i beogradski koncert. Novi datum je 29 oktobar. Jako se radujemo tom koncertu i druženju sa vama.


Živeo Rock`n`Roll"
, poručuje Srđan Gojković Gile.

Ulaznice kupljene za koncert koji je prvobitno trebalo da se održi 19. marta, važe i za novi datum


Ukoliko nekome ne odgovara novi termin, mogu se vratiti na mesta na kojima su i kupljene.

Budući da zbog proglašenog vanrednog stanja i u skladu sa preporukama Vlade Republike Srbije, Ticket Vision blagajne kao i blagajna Kombank dvorane ne rade do daljnjeg, svi koji budu želeli da vrate ulaznice moći će to da učine po otvaranju prodajnih mesta.

Informacije i vesti vezane za radno vreme mogu da se dobiju na sajtu www.tickets.rs. i slanjem e-maila na office@tickets.rs, odnosno na www.kombankdvorana.rs.

1 коментар:


  1. Pozdrav prijatelji, danas želim cijeniti velikog čovjeka, hrabro ga mogu nazvati svojim duhovnim ocem zbog divne stvari koju je učinio za mene i obitelj, ime velikog čovjeka je dr. Ajayi, a ja sam prolazio kroz teško razdoblje u svom bračnom paru kući, moj suprug od 7 godina ostavio me da živim s drugom nakon što je rekao da želi razvod, bio sam u šoku i molio sam ga nekoliko mjeseci da se vrati kući, ali svi moji prigovori nisu radili i čak molim njegovu sestru da mi pomogne, ali neuspješno smo ga vraćali kući, vidio sam svjedočanstvo jedne gospođe dok sam surfao internetom, opisao je kako joj čarobnjak pomaže u spašavanju braka, uzeo sam njegov kontakt i napisao ga na svoj viber broj objašnjavajući moju vlastitu situaciju , obećao je da će stvari biti u redu, pitao me je nekoliko detalja o sebi koje sam mu dao, na moje iznenađenje nakon tri dana čarolije moj suprug me nazvao telefonom rekavši da se vraća kući i da sam sretna sada živimo sretno zajedno. Ako vam je potrebna pomoć čarobnjaka za pravopis za bilo kakav problem, obratite se dr. Ajayi-u na Viber ili WhatsApp: +2347084887094 ili Email: drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши