четвртак, 28. фебруар 2019.

47. FEST: OVACIJE NA PREMIJERI FILMA PSI UMIRU SAMI




Glumački debi mladih glumaca Srđana Petrovića i Mine Obradović uz rediteljski debi Nikole Petrovića 

Sinoć je u prepunoj Kombank dvorani u okviru domaćeg takmičarskog programa ovogodišnjeg FEST-a premijerno prikazan film Psi umiru sami. Rediteljski debi Nikole Petrovića ujedno je  bio i debi glavnih glumaca Srđana Petrovića i Mine Obradović, koji su pozdravljeni ovacijama nakon projekcije filma. 



Posebno iznenađenje večeri je bilo uživo izvođenje pesme Petra Wagnera napisane za ovaj film „Prazni snovi“ koju je maestralno izvela Nevena Božović neposredno pre premijere filma.

„Drago mi je da sam bila deo ekipe i nadam se da sam svojim angažovanjem pomogla ovoj mladoj ekipi. Bilo mi je zadovoljstvo da snimim ovu pesmu i izvedem je pred prepunom salom. Želim im sve najbolje u daljem radu.“ – izjavila je Nevena Božović.




Gledaocima se posle filma poklonila filmska ekipa predvođena mladom producentkinjom Isidorom Nikić, rediteljem Nikolom Petrovićem, zatim glavni glumci: Srđan Petrović, Dragan Vujić Vujke, Mina Obradović i Draginja Mileusnić, uz Jovana Jelisavčića i Nikolu Šurbanovića i ostatak mnogobrojne ekipe.

Marko Čkonjević, direktor distributerske kuće Fame Solutions, koja je podržala ovaj film od prvih faza snimanja i dočekala sa ekipom premijeru nakon tri godine rada na ovom projektu bio je ponosan na trijumf mladih umetnika i tom prilikom izjavio: 



„Nesvakidašnji prizor sale, pune mladosti, lepote i talenta, ispunio mi je srce!  Sinoćna premijera nije samo predstavila budućnost naše kinematografije, nego i pokazala kako se ti divni mladi ljudi podžavaju, lišeni  svake surevljivosti, srećni zbog uspeha svojih kolega. Mi ćemo uvek biti ta ruka ispružena da se nađe mladima koji grade svoju karijeru i rade na svom talentu, a i znamo kako da im pomognemo!“ 

Film Psi umiru sami od danas se može gledati u bioskopima širom zemlje.

Нема коментара:

Постави коментар