Samo Francuzi mogu da sjajni traktat o piščevoj inspiraciji
i promenama u izdavaštvu u eri digitalnih medija pretoče u zanimljivu
filozofsko-romantičo i intelektualno-zanimljivu priču.
U svetu izdavaštva u
Parizu, urednik i pisac se nalaze u poslu preko glave, boreći se sa krizom
srednjih godina, promenom poslovnih navika i svojim ženama.
Simpatičan detalj je kada žena koja radi u Ministarstvu
spoljnih poslova ulazi u kafanu na konsultacije sa kompromitovanim političarom
u kadru dominira srpska trobojka. Slučajno, ili još jedan štos sa francuskim
šmekom. Kao i doskočica kada Žilijan Binoš iz svog lika govori o stvarnoj sebi.
Film će ponuditi i mogući odgovor na pitanje da li prevaru treba priznati i kako će se to završiti, ali vas molim da ovo ne probate u sopstvenim životima.
Olivije Asajas je
francuski reditelj i scenarista. Diplomirao je na Francuskoj nacionalnoj školi
lepih umetnosti. Debitovao je 1986. godine posle nekoliko kratkih filmova i
saradnje sa uticajnim filmskim časopisom Cahiers du cinema. Njegov prvi film
Désordre koji je osvojio nagradu na Festivalu u Veneciji uvrstio ga je među
najznačajnije reditelje svoje generacije.
Država: Francuska
2018
Program: Glavni
takmičarski program
Trajanje: 108'
Režija: Olivier
Assayas
Scenario: Olivier
Assayas
Uloge: Guillaume
Canet, Juliette Binoche, Vincent Macaigne, Christa Théret, Nora Hamzawi
Festivali: 2018
Venecija, Toronto, Čikago, Sevilja, Tromso, Telurajd, Njujork / Venice Film
Festival, Toronto International Film Festival,
Filmografija: 2018
Doubles vies / Double Lives / Dvostruki životi
2016 Personal
Shopper / Lični kupac
2014 Clouds of
Sils Maria / Oblaci nad Sils Marijom
2008 L’heure d’été
/ Summer Hours
2004 Clean / Čista
1998 Fin août,
début septembre / Late August, Early September
1996 Irma Vep
1994 L’eau froide
/ Cold Water / Hladna voda
1989 L’enfant de
l’hiver / Winter’s Child
1986 Désordre /
Disorder
Fotografija: Yorick Le Saux
Montaža: Simon Jacquet
Producent: Sylvie Barthet
Produkcija: CG Cinéma
Distributer: MCF MegaCom Film
Нема коментара:
Постави коментар