уторак, 26. фебруар 2019.

47. FEST INTERVJU: Ćino Darin i Lorenco Fero, glumci u filmu Crni anđeo


Ako đavo postoji, on je veoma očaravajući



Da li je Crni anđeo zapravo moderna verzija Boni i Klajd?

Lorenco: Da, Boni i Klajd imaju veoma mnogo sličnosti sa našim filmom budući da se radi maltene o istoj priči, o ljubavi dve osobe. U Crnom anđelu je reč o ljubavi dva prijatelja kriminalca koji zajedno pljačkaju, isto kao Boni i Klajd. Pre snimanja rečeno mi je da minimum dva puta pogledam film Boni i Klajd, to nam je bila glavna referenca.

Ćino: Reditelj Luis Ortega je rekao da uvek treba da imamo taj film u glavi, kao što ga je imao i on.

Da li ste imali priliku da pročitate knjigu intervjua sa Karlosom, čovekom na kome je zasnovan vaš lik? Da li ste gledali neke materijale u kojima je on govorio o svom odrastanju i odnosu sa Ramonom?

Lorenco: Da, pročitao sam knjigu. Autor te knjige, Rodolfo Palacios je bio jedan od scenarista filma. U početku sam želeo da prekopiram lik Karlitosa ali sam shvatio da bi bilo mnogo bolje da izmaštam potpuno drugačiju ličnost. U početku sam bio fasciniran njime, pokušao sam da ga imitiram tražeći sve što je postojalo o njemu, ali sam na kraju shvatio da je mnogo teže i bolje da počnem da ga stvaram od nule. To bi bilo kao da neko plati kartu da pogleda imitaciju, a ja sam želeo da to bude neka nova ličnost.

Kako ste gradili lik, kako se ulazi u psihološku strukturu kriminalca?

Ćino: Sve je bilo napisano u scenariju, ali ja sam imao slobodu da stvorim lik koji sam želeo. Reditelj mi je rekao da samo budem ono što jesam, tako da sam mogao da eksperimentišem koliko sam hteo. Ono što sam ja na kraju uradio nije bilo zasnovano na stvarnim karakteristikama već sam ja smišljao njegove osobine. Po mom mišljenju, psihologija kriminalca se ne razlikuje previše od psihologije nas običnih ljudi.

Koje je vaše filmsko iskustvo i kakav je bio rad na ovom filmu sa Luisom Ortegom?

Lorenco: Ovo je moj prvi film i bilo je sjajno iskustvo. Nakon ovog filma želeo bih da ponovim nešto slično, ali to sve zavisi od reditelja. Ako sledeći put budem radio sa nekim rediteljem koji mi se ne dopada, možda i odustanem od filma. Rad sa Luisom je bio veoma interesantan, mi smo ostvarili jedno zajedničko putovanje na kome je on bio moj učitelj i veliki prijatelj.

Ćino: Ja imam malo više iskustva na filmu nego moj kolega, ali ovo iskustvo je bilo veoma neobično. Na snimanju je stalno bila prisutna neka mistika, mislim da je baš ta misterija razlog zašto smo mi danas ovde. Ja sam sa Luisom radio i ranije na jednoj seriji za argentinsku televiziju koja govori o porodici delikvenata, to je tema koja Luisa interesuje. On je zaista neverovatan čovek, izuzetno kreativan, snažan uticaj je ostavio na sve nas koji smo radili na filmu. On je bio kao kapetan broda koji nas je vodio i motivisao.

Kakav je vaš odnos prema filmu Paklena pomorandža jer se u oba filma govori o jednom tinejdžerskom prijateljstvu?

Ćino: Luis je zasnovao film i likove na stvarnim događajima i likovima iz argentinske istorije, međutim u taj okvir je uveo svoja lična shvatanja i iskustva. Ustvari je ovde prikazan Luis Ortega, njegovo tinejdž iskustvo, njegov pokušaj istraživanja različitih granica. Ja volim film Paklena pomorandža i mislim da to pokazuje da filmovi koji govore o delikventima ne moraju da budu mračni, oni ustvari mogu da pokažu neku ličnost koja je istovremeno i mračna i dobra. Neko ko deluje nežno na prvi pogled, baš kao lik u filmu Crni anđeo. On ima plavu kosu, lokne, izgleda kao anđeo, međutim u jednom trenutku deluje nežno a već u sledećem trenutku ubija ljude. Ja bih parafrazirao Luisa koji je jednom izjavio da ako đavo postoji, on je veoma očaravajuć. To govori da je veoma teško prepoznati loše ljude.

Da li je Crni anđeo očarao argentinsku publiku? Da li vi imate status popularnih glumaca na osnovu ovog filma?

Lorenco: Mislim da je Ćino mnogo poznatiji od mene. Mislim da je mnogo lakše postati poznat kad snimaš telenovele jer te publika mnogo duže gleda. Film se prikazuje samo dva meseca u bioskopu, tako da slava predstavlja neku vrstu rolerkoustera gde idemo gore i dole. Što se tiče Crnog anđela, mislim da je bio najgledaniji film u protekloj godini u Argentini.

Ćino: Puno se pričalo o filmu u Argentini. Lorencova slava je meteorski eksplodirala posle filma. Niko ga nije znao pre, a sad je slavan. Ja već dugo godina radim na filmu i jesam poznat, ali Lorencov debi je izazvao veliku popularnost, tako da se nadam da mu je ovo prvi i poslednji film. Šalim se, naravno.

Нема коментара:

Постави коментар