Džoker u maestralnom izvođenju
Hoakin Finiksa najgledaniji je strani film u istoriji naše zemlje od kada je
postala nezavisna država. U Srbiji Filipsovo remek – delo pogledalo je preko
300.000 gledalaca i time ga uvrstilo u zvezdano nebo filmske umetnosti u našoj
zemlji. Pored toga DŽOKER je i strani 
film sa najvećom zaradom na blagajnama srpskih bioskopa ikada. Direktor
Blitz Filma Srbija, gospodin Vladan Sretenović ,  kompanije koja je donela ovaj film srspkoj
publici izjavio je:
"Vrlo sam ponosan na ovaj rezultat. Ponosan sam na to što je srpska
publika još jednom dokazala da ceni kvalitetnu umetnost, kvalitetan film.
Ponosan sam I na svoj tim koji je pratio uspon ovog filma od perioda kada nisu
baš svi verovali u njega. Pozivam sve koji nisu pogledali film da to učine a
one koji već jesu da to učine još jednom jer ovakvi filmovi svoju snagu pokažu
tek na “ drugo gledanje”.
DŽOKER je i dalje na repertoaru
svih bioskopa, a iskoristićemo ovu priliku da se još jednom osvrnemo na ovo,
sada već dokazano, remek delo.
Uvek sam u gomili, Artur Flek je čovek koji traži bliskost. Ipak , dok
korača utabanim ulicama Gotama i vozi se javnim prevozom neprijateljskog grada
prepunog podela i nezadovoljstva, Artur nosi dve maske. Jednu nanosi za svoj
posao klovna, a drugu nikada ne može da skine. To je maska koju projektuje u
uzaludnom pokušaju da se oseća kao deo sveta oko sebe, a ne kao neshvaćen čovek
kog život stalno poražava. Artur nema oca, samo krhku majku, navodno koja mu je
verovatno i najbolja prijateljica, a koja mu je dala nadimak Happy, nadimak
koji je podstrekao Arturov osmeh koji skriva tugu. 
Film Džoker  čiju režiju, scenario i produkciju potpisuje
Tod Filips , je njegova originalna verzija zloglasnog DC negativca, priča o
poreklu  prožeta tradicionalnim
mitologijama lika.  Filipsov  Arthur Flek, kojeg nezaboravno tumači  Hoakin Finiks , je čovek koji se bori da
pronađe svoj put u Gotamovom slomljenom društvu. U želji da ga obasja bilo
kakvo svetlo, odluči da se okuša  kao
stand-up komičar, ipak  čini se kako je
uvek on predmet ismejavanja. Uhvaćen u cikličnom postojanju između apatije i
okrutnosti i, na kraju , izdaje, Artur donosi jednu lošu odluku za drugom što
dovodi do lančane reakcije eskalirajućih događaja u ovoj groznoj, alegorijskoj
studiji karaktera.


Нема коментара:
Постави коментар