среда, 15. мај 2019.

VOX DEI - Građanska neposlušnost


Pozorišna predstava Zlatka Pakovića
VOX DEI – GRAĐANSKA NEPOSLUŠNOST


Sreda, 15. maj u 20h
Svečana sala Opštine Stari grad

"Građanska neposlušnost je urođeno pravo svakog građanina. Ukoliko je se odrekne, on prestaje biti čovek", citat je Mahatme Gandija, uzet kao ključna poruka predstave "Vox Dei - Građanska neposlušnost" Zlatka Pakovića.

glumci-pevači: Ivan Jevtović, Igor Filipović, Vuk Zekić, Nevena Filipović
muzičari: Miloš Nikolić, Boris Hložan, Bogdan Đurđević
kompozitor: Miloš Nikolić
organizator: Janko Lačnjevac
producent: Vuk Saletović

autor i reditelj: Zlatko Paković

Produkcija UK Stari grad


Aleksandar Vučić: „Ja sam donor Pakovićeve predstave, koja  je direktno uperena protiv mene, mojih ljudi i naših nastojanja, jer ja sam razvio toleranciju na suprotna mišljenja: ona mi ne mogu ništa. I ne samo da ih se ne bojim, ja ih i produkujem. Tako mogu da ih doziram i primenjujem po sopstvenoj recepturi.“

Zoran Babić: „Hoću da kažem da, u ovoj za mene apsolutno novoj situaciji, odlično razumem prirodu pozorišnog čina i, u njemu, funkciju sopstvenog lika, koji je inače stvarna osoba. U ovoj novoj, neočekivanoj životnoj prilici koju mi je sam Bog pružio na daskama koje život znače (da jednom i meni Bog nešto da), u ovom svom drugom stanju, ja jasno razumem da sam po prvi put u svome celokupnom životu priveden na egzistenciju.”

Ana Brnabić: “Postupci rasvetljavanja ubistva Olivera Ivanovića moraju biti pod apsolutnom kontrolom. Šta god smo dosad radili, bilo je apsolutno. Izgledam li zajebano ovako?“

Oliver Ivanović: „Ovde sam jer je ovo jedino mesto s kojeg mrtav mogu da delujem. Pozorište je jedina institucija u kojoj je vaskrsenje doista moguće. Kao krunski svedok, biću vaš vodič kroz predstavu ’Vox Dei – građanska neposlušnost’. Jer ja sam ubijeni Oliver Ivanović, i ja sam ovde živ!“

Glumci: “Na pozorišnoj sceni mi možemo da glumimo i svoje ubice, u njihovim ulogama protiv nas, ali oni nikad ne mogu u sopstvenim životima da budu svoji, jer nemaju sebe – oni su šverceri vlastitog života. Da bi sebi dokazali da uopšte postoje, moraju da kradu, lažu i ubijaju, jer u sebi nemaju nimalo mladalačke želje da stvaraju sebe. Oni vladaju, jer su nesposobni da budu živi.”


Rezervacija karata na mail : sekretar@ukstarigrad.rs

Cena karte je 500 din.

Karte možete kupiti svakim radnim danom UK Stari grad (Kapetan Mišina 6a) od 09 - 22h.
 

Нема коментара:

Постави коментар