Otvaranje izložbe u utorak, 04. oktobra u 19:00
Izložba traje do 16. oktobra 2016.
Galerija Doma omladine Beograda
Paviljon
je izmešten prostor namenjen skretanju od dominantnih sadržaja velikog
sveta. U ovom Paviljonu nailazimo na slike i objekte. Oni prikazuju
‘dokaze vremena’, slike proizvodnje, izgradnje, napretka i tekovina
ulaganja, zatim neuhvatljive i malecne narative, kolorističke senzacije
ili siluete i metafore društva. Neke od tih slika vraćaju sećanje na
eksploataciju, borbu i strah od neuspeha. Na ovom mestu bega
promišaljamo sopstvene dileme, ideje o budućnosti i utopiji. Paviljon je
prostor namenjen kontemplaciji, trenucima u kojima možemo promišljati
našu egzistenciju i njene alternative.
Siniša Ilić (Beograd
1977) je likovni umetnik koji svoju praksu realizuje i kroz projekte
izvođačkih umetnosti. U formi crteža, slike, prostornih instalacija, i
videa bavi se društvenim fenomenima i mehanizmima, istražujući forme
rada, tenzija u društvu, nasilja i nestabilnih situacija. Sarađuje sa
različitim autorima na nizu umetničko istaživačkih projekata. Među
osnivačima je TkH (Teorija koja hoda) umetničko teorijske platforme iz
Beograda. Dobitnik nagrade Mangelos. Završio fakultet likovnih umetnosti
u Beogradu. Umetničke razidencije: Museumsquartier Q21, Beč;
Kulturvermittling, Steiremark, Grac; Akademie der Kunste der Welt, Keln;
Tate Modern, London; Kamov Rijeka; KulturKontakt, Beč; ISCP, Njujork,
Akademie Schloss Solitude, Štutgart.
Više o radu na: sinisailic.blogspot.com
Najrecentnije izložbe:
2016. Tvoja zemlja ne postoji,
Dom kulture, Split; Ljubavni zanos, Oktobarski salon, Beograd; Museum
On/Off, Pompidu Centar, Pariz; Habits and customs of _____are so
different from ours that we visit them with the same sentiment that we
visit exhibitions, Kadist Art Foundation, Pariz; 2015. Spaces for
Maneuver—Between Abstraction and Accumulation, Uralsko bijenale
savremene umetnosti, Jekaterinburg; Otpisane, Galerija Nova, Zagreb; Sa
ukusom soli, Studio Tomaseo, Trst; 2014. Mundus vadit retro, Kibla,
Maribor; Stone, Wood and Paradise Syndrom, 1933 Contemporary, Šangaj;
Dear Art, Galerije Nova, Zagreb, Calvert 22, London, Metelkova
Ljubljana; Ko to tamo peva, Memorijal Nadežde Petrović, Čačak;
Preokreti, MSU Beograd i Tate Modern, salon MSU, Beograd; 2013. Izvrnuta
kuća, Tate Modern, London; Just what is it that makes today so
familiar, so uneasy? LIAF, Norveška
Galerija Doma omladine Beograda
Radno vreme: utorak-subota od 12:00 do 21:00;
nedeljom od 12:00 do 18:00; ponedeljkom Galerija ne radi.
Нема коментара:
Постави коментар