понедељак, 8. мај 2017.

Sam Paganini - Raveolution

Sam Paganini - Raveolution
12.05.2017 23:00,  Beograd - Depo Magacin
Cene: 1190,..,2000 din.
Ulaznice na
www.ddtickets.rs i u svim WinWin radnjama u Srbiji!


Nakon serije uspešnih žurki, Raveolution ljubiteljima techno zvuka dovodi najpopularnije ime renomirane Drumcode etikete. Jedan od najznačajnijih di-džejeva i producenata današnjice, Sam Paganini 12. maja nastupiće u savamalskom Depou!

Sam Paganini poznat je po setovima koje karaketiše snažan gruv, ili kako ih on sam opisuje ‘‘seksi gruvi i mračni techno’’, a to je najmanje što možete očekivati od njegovog nastupa. Paganini je jedini italijanski producent koji ima individualna izdanja za prestižne lejblove kao što su Plus8, Cocoon i naravno Drumcode. Njegova traka ‘Rave‘ jedna je od najpopularnijih iz svog žanra, a kasnijim izdanjima poput ’The Beat’ i ’Surrender ’, Sam ponovo potvrdjuje da je nepogrešivi techno producent. Nedavno je pokrenuo etiketu JAM, u čijem se katalogu nalazi EP ‘Desire / Mercury’, dok naredni ‘Candy / Skin’ izlazi kasnije ovog meseca.

ZØE je jedno od novih imena na evropskoj sceni, a mnogi joj predvidjaju uspešnu karijeru. Godinama je bila strastveni rejver, i upravo iz tog razloga zna kakav zvuk je potreban na podijumu. Popularnost je stekla saradnjom sa Sam Paganini-jem na uspešnoj traci ’The Beat’ koja je izdata za Drumcode. Kako redovno nastupa u značajnim klubovima poput Egg u Londonu i Showcase u Parizu, od ZØE uvek možemo očekivati svež underground zvuk. Sam Paganini će nam u Beogradu još jednom pružiti užitak dobrog rejva, ovoga puta zajedno sa ZØE.

Нема коментара:

Постави коментар