уторак, 23. мај 2017.

"Rubište" u Šabačkom pozorištu


"Rubište" Ninoslava Đorđevića u režiji Kokana Mladenovića premijerno 23. maja u 20 sati u Šabačkom pozorištu.
 

"Kad sam bio mali, slušao sam kako narod turcizmom 'aram da ti je proklinje svoju decu. Kad sam imao sedamnaest godina, napisao sam priču koja se završavala: 'Milioni dece se godišnje udavi u govnima svojih roditelja. Ili nauče da plivaju.' Kad sam imao 31, napisao sam 'Rubište. Sada imam 37. Srbija još uvek proklinje svoju decu. U govnima se davimo i sve teže plivamo jer smo na izmaku snaga. Na rubu", Ninoslav Đorđević.



 "...Tamo gde nema empatije. Tamo gde ne funkcioniše niti jedan odnos: majka-dete, otac-dete, muž-žena, momak-devojka... Tamo gde svaki komad zemlje krije mračnu tajnu. Tamo gde prestaju logika i razum. Tamo gde emocije pokazuju samo oni koji su se odrekli pameti. Tamo gde neće pronaći onog koga traže. Tamo gde se neće pronaći ona koja se traži. Tamo je Rubište. I bilo bi lepo da je tamo. Ali – ako je tamo, kako to da mi živimo u njemu?" Kokan Mladenović.

Нема коментара:

Постави коментар