Sinoć su u prepunoj sali Dorćol Platz-a pod sloganom Umešnost zavođenja uručene nagrade
najboljima u tržišnim komunikacijama za 2018. godinu, koje dodeljuje
UEPS -udruženje za tržišne komunikacije Srbije, jedno od najstarijih
strukovnih udruženja kod nas. Treću godinu za redom New Moment New Ideas
Company i Bitef osvojaju ove prestižne nagrade. Ove godine zaslužena
su dva bronzana priznanja za kampanju 52. Bitefa održanog od 13 - 22. septembra 2018. pod sloganom "Svet bez ljudi". Jedno
bronzano priznanje u najprestižnijoj kategoriji za promotivnu
integrisanu kampanju u oblasti kulture i edukacije, a drugo u kategoriji
PRINT među svim industrijama i svim poslatim rešenjima. Autorka
vizuelnog rešenja 52. Bitefa je Bojana Rajičić, agencija New Moment New
Ideas Company Beograd.
I ove godine na konkurs UEPS-a stiglo je stotine radova, a Žiri sastavljen od istaknutih profesionalaca naše advertajzing scene dodelio je 16 zlatnih, 23 srebrna i 24 bronzana priznanja u 17 redovnih kategorija i 21 potkategoriji, kao i osam specijalnih priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku i produkciju. Bitef je treću godinu za redom osvojio priznanje u prestižnoim kategorijima. I to bronzano priznanje za promotivnu integrisanu kampanju iz oblasti kulture i edukacije, u kojoj srebrno i zlatno priznanje nije dodeljeno, i bronzano priznanje u kategoriji PRINT među svim industrijama i svim pristiglim rešenjima! Nagrade su primili New Moment tim koji je učestvovao u kreiranju kampanje i rešenja, Bojana Rajičić (autorka rešenja), Jasmina Nikolić (Client Service Director) i Veljko Golubović (kreativni direktor) zajedno sa AnĐelkom Janković (direktorka marketinga Bitefa) u ime Bitef tima.
I ove godine na konkurs UEPS-a stiglo je stotine radova, a Žiri sastavljen od istaknutih profesionalaca naše advertajzing scene dodelio je 16 zlatnih, 23 srebrna i 24 bronzana priznanja u 17 redovnih kategorija i 21 potkategoriji, kao i osam specijalnih priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku i produkciju. Bitef je treću godinu za redom osvojio priznanje u prestižnoim kategorijima. I to bronzano priznanje za promotivnu integrisanu kampanju iz oblasti kulture i edukacije, u kojoj srebrno i zlatno priznanje nije dodeljeno, i bronzano priznanje u kategoriji PRINT među svim industrijama i svim pristiglim rešenjima! Nagrade su primili New Moment tim koji je učestvovao u kreiranju kampanje i rešenja, Bojana Rajičić (autorka rešenja), Jasmina Nikolić (Client Service Director) i Veljko Golubović (kreativni direktor) zajedno sa AnĐelkom Janković (direktorka marketinga Bitefa) u ime Bitef tima.
Informacije o svim dobitnicima ovogodišnjih priznanja možete naći ovde.
SVET BEZ LJUDI -VIZUELNI IDENTITET 52. BITEFA
Vizuelno rešenje 52. Bitefa - SVET BEZ LJUDI - autor: Bojana Rajičić, New Moment New Ideas Company Beograd. |
Bitef
je i ove godine ukazao poverenje kreativnom timu agencije New Moment
New Ideas Company Beograd, kada je reč o delikatnom zadatku izbora
kreativnog rešenja 52. Bitefa. Vizuelni identitet ovogodišnjeg festivala
predstavlja gorila čiji nas pogled, u skladu sa sloganom Svet bez
ljudi, upozorava da se čovek ne pronalazi u sopstevnom odrazu jer su
pravi ljudi nestali ili je naš odraz zapravo odraz gorile jer ljudi više
i nema. Na konkurs za vizuelno rešenje festivala pristiglo je 28
rešenja iz Srbije, Slovenije i Makedonije, a autor pobedničkog rada je
Bojana Rajičić iz New Moment New Ideas Company iz Beograda.
Ovogodišnji New Moment tim činili su: Žarko Sakan, generalni direktor, Lazar Sakan, kreativni menadžer Jasmina Nikolić, direktorka za odnose sa klijentima, autorka rešenja
Bojana Rajičić i Mina Marković, art direktorke, Miloš Jurić, Slađana
Danojević, Željko Špica, grafički dizajneri, Veljko Golubović, izvršni
kreativni direktor, Ivan Tokin, copywriter, Aleksandra Atanacković,
koordinatorka projekta.
Takođe velike zasluge za implementaciju kampanje odlaze umetničkom vođstvu pod palicom Ivana Medenice, umetničkog direktora i Filipa Vujoševića, dramaturga festivala, kao i marketing odeljenju koji čine pored direktorke marketinga Anđelke Janković i Tamara Pović, Bisenija Mrdaković, Uroš Ranković, Katarina Živković, Jelena Stojanović, Kristina Jusufović, Aleksandra Djonin i PR odeljenje Slavica Hinić, Sanja Ljumović, Aleksandra Babić i Jelena Bogavac, zajedno sa brojnim fotografima snimateljima, montažerima i svakim pojedinačnim članom Bitef tima!
Takođe velike zasluge za implementaciju kampanje odlaze umetničkom vođstvu pod palicom Ivana Medenice, umetničkog direktora i Filipa Vujoševića, dramaturga festivala, kao i marketing odeljenju koji čine pored direktorke marketinga Anđelke Janković i Tamara Pović, Bisenija Mrdaković, Uroš Ranković, Katarina Živković, Jelena Stojanović, Kristina Jusufović, Aleksandra Djonin i PR odeljenje Slavica Hinić, Sanja Ljumović, Aleksandra Babić i Jelena Bogavac, zajedno sa brojnim fotografima snimateljima, montažerima i svakim pojedinačnim članom Bitef tima!
Нема коментара:
Постави коментар