Otvaranje izložbe u utorak, 26. juna u 19:00
Izložba traje do 13. jula 2018.
Galerija Doma omladine Beograda
Realizovana kao site specific ambijentalna instalacija, ona predstavlja početnu tačku dugoročnog umetničkog projekta koji ispituje upotrebu savremenog jezika i njegovu uvezanost u dominantne ideološke okvire.
Noseća
ideja celokupnog projekta je mapiranje svega što se upotrebom ove fraze
u svakodnevnom životu suspenduje. Baveći se opšte poznatim premisama o
indiferentnosti/otuđenosti mlađih generacija, projekat je osmišljen sa
namerom da problematizuje ovakve kategorije i prezentuje sve pritiske
savremenog života na mlade ljude, koji su konsekventno, temeljno uticali
na njihov jezik ali i celokupan modus operandi. Markiranjem specifičnih
situacija gde je zadovoljenje imperativa funkcionalnog ekonomskog
subjekta otežano (zdravstveno ili finansijski) i stvaranjem ambijentalne
postavke, autorka pokušava da reprezentuje savremeni grč u kojem
svakodnevno funkcioniše omladina.
“(…) social problems are experienced as individual rather than collective, and we feel compelled to seek ‘biographic solutions to systemic contradictions’.” (Claire Bishop, Artificial Hells: Participatory Art and the Politics of Spectatorship).
Nadežda Kirćanski (1992, Zrenjanin) završila je master studije vajarstva na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, gde je trenutno na prvoj godini doktorskih studija. U svojoj umetničkoj praksi, Nadežda se bavila istraživanjem tradicije pogrebnih običaja i funkcijom memorijala. Dobitnica nagrade "Sreten Stojanović, profesor ALU" za dostignuća u kulturi 2017. godine. Od 2015. godine njeni radovi bili su deo preko dvadeset grupnih izložbi, a iza sebe ima dve ostvarene samostalne izložbe.
Galerija Doma omladine Beograda
Radno vreme: utorak-subota od 12:00 do 21:00;
nedeljom od 12:00 do 18:00; ponedeljkom Galerija ne radi.
“(…) social problems are experienced as individual rather than collective, and we feel compelled to seek ‘biographic solutions to systemic contradictions’.” (Claire Bishop, Artificial Hells: Participatory Art and the Politics of Spectatorship).
Nadežda Kirćanski (1992, Zrenjanin) završila je master studije vajarstva na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, gde je trenutno na prvoj godini doktorskih studija. U svojoj umetničkoj praksi, Nadežda se bavila istraživanjem tradicije pogrebnih običaja i funkcijom memorijala. Dobitnica nagrade "Sreten Stojanović, profesor ALU" za dostignuća u kulturi 2017. godine. Od 2015. godine njeni radovi bili su deo preko dvadeset grupnih izložbi, a iza sebe ima dve ostvarene samostalne izložbe.
Galerija Doma omladine Beograda
Radno vreme: utorak-subota od 12:00 do 21:00;
nedeljom od 12:00 do 18:00; ponedeljkom Galerija ne radi.
Нема коментара:
Постави коментар