|
| |||||
|
Savremeni načini masovne komunikacije zaslepljuju savremenu populaciju
te tako postajemo robovi kupovine i glorifikovanja materijalnog do
granica fetišizma. Estetika i moral su prevaziđeni kao zastareli i
nepotrebni. Ovaj rad ima zadatak da nas usmeri u pravcu drugačijeg
razmišljanja, a zatim i mogućeg delovanja – da, uvažavajući i koristeći
savremenu tehnologiju, vratimo poverenje u istinitost fotografije, koje
je izgubljeno ako se uzme u obzir odnos između komercijalnih potreba i
posmatrača.
Doktorski umetnički projekat Upotreba i zloupotreba fotografije u marketingu / Odgovor iz crne kutije, pokazuje da savremena reklamna poruka može biti svedena i jednostavna. Da u izobilju marketinških sadržina, koje nas svakodnevno bombarduju, možemo naći način prenošenja poruka na mikro nivou, upravo onom kome teži savremena reklamna politika – nivou lične preporuke potrošača. Zato crna kutija predstavlja prečišćenu verziju modernih i agresivnih vizuala.
Vladimir Tatarević je magistrirao 2007. godine sa temom “Piksel kao likovni element”. Imao je sedamnaest samostalnih izložbi i učestvovao u nekoliko internacionalnih i nacionalnih grupnih izložbi. Tatarević je prvi srpski fotograf koji je imao naslovnu stranu Nacional Geographic-a (beogradska mumija), koja je ušla u pet najboljih naslovnih strana sveta za 2007. godinu.
Od 2005. do 2015. godine predaje fotografiju kao docent, a od 2015. godine kao vanredni profesor na Fakultetu primenjenih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu.
Нема коментара:
Постави коментар