петак, 23. октобар 2020.

PREMIJERA PLESNIH KOMADA DEO MENE I JA i VITA BREVIS

 



Na sceni Bitef teatra u sredu 28. oktobra ove godine s početkom u 20:00 časova u okviru revijalne večeri 24. Festivala koreografskih minijatura premijerno će biti izvedene plesne predstave Deo mene i ja Sandre Milošević i Vita brevis Katarine Ilijašević, prošlogodišnjih dobitnica nagrade Ohrabrenje.


Plesna predstava Vita brevis koju potpisuje Katarina Ilijašević je inspirisana istoimenim romanom Justejna Gordera po dramturgiji Luke Jovanova. Muziku za predstavu je komponovao Aleksa Jeremić, kostim je poveren Milošu Janjiću, a predstavu izvode Jovana Grujić, Nina Pantović, Bisera Dimčeva i Jana Milenković.

Sandra Milošević je kreirala hip hop predstavu Deo mene i ja kombinujući ovaj urbani plesni stil sa savremenom umetničkom igrom. Igrači Aleksandra Miladinović, Dika Babić, Marina Maksimović, Matija Jamina, Tamara Krstić, Tijana Koprivica, Stefan Tešić će nastupiti uz muziku Darka Vidakovića i u kostimima Milice Vekić.


Nagrada Ohrabrenje predstavlja program podrške domaćim umetnicima koji podstiče koreografsko stvaralaštvo i razvoj umetničke igre u Srbiji. Dodeljuje se u okviru takmičarskog programa Festivala koreografskih minijatura koreografu za njegov desetominutni rad i pruža priliku za realizaciju celovečernje plesne predstave.

Realizaciju projekta je podržalo Ministarstvo kulture i informisanja RS i Institut za strateška istraživanja i analize.

KC Magacin i Institut za umetničku igru su ustupili prostor za pripremu predstave.

Нема коментара:

Постави коментар