среда, 1. март 2023.

Jelovnik iz filma “Ovuda će proći put” u ponudi restorana Tisa New Balkan Cuisine



Ostvarenje “Ovuda će proći put” premijerno je prikazano u ponedeljak, 27. februara u mts Dvorani u okviru takmičarskog programa 51. FEST-a. Publika je film dočekala ovacijama, a osim uživanja u filmu u bioskopskim salama, produkcija filma je najavila i jedan poseban kulinarski ekskluzivitet.
Radnja filma „Ovuda će proći put“ smeštena je u odsečeno, zaboravljeno selo blizu kog će uskoro biti izgrađen autoput. Gazdarica Ruža (Brana Stefanović) i gazdaricin muž (Svetozar Cvetković) drže kafanu u kojoj se služe najukusnija jela Stare planine. Meni iz Ružine kafane, Đubek, Juneća čorba, Paprikaš i Tulumbe bio je inspiracija producentu filma, Davidu Jovanoviću da ovaj jelovnik predloži Vanji Puškaru osnivaču New Balkan Cuisine koncepta. Ružina jela će se naći od 28. februara u ponudi restorana Tisa New Balkan Cuisine.



Vanja Puškar je o ideji producenta filma da jelovnik iz filma uvrsti u ponudu svog restorana rekao:
“Lično jako uživam u saradnji sa kreativnim ljudima iz drugih sfera. Hranu doživljavam kao univerzalni vid komunikacije I građenja odnosa. Upravo ovaj projekat to jako lepo oslikava. Davidova ideja da meni kafane iz radnje filma pretoči u opipljiv format kroz naš restoran je za nas jako zanimljiva i pre svega zabavna za ceo kolektiv. Kolaboracije ulivaju novu dinamiku i generišu iskustva. Mislim da ne postoji kreativniji način učenja. Delimo iste vrednosti u pogledu hrane i upravo to je napravilo ovu prirodnu sinergiju. Ružinu selekciju jela smo oblikovali kroz našu prizmu. To je naša interpretacija jelovnika Ružine kafane iz radnje filma smeštene u selu Topli Do na Staroj planini. Za sve one koji nisu pogledali film na FEST-u neka ova jela služe kao podsetnik i najava za njegovu bioskopsku distribuciju”.



David Jovanović producent filma je povodom uvođenja menija iz filma u beogradski restoran izjavio:
“Volim da kuvam. Volim dobru hranu. Volim film. Hercog je rekao “Prilično sam ubeđen da je kuvanje jedina alternativa pravljenju filma” i ja se apsolutno slažem! Jako me privlači ideja da film može da se uživa i van bioskopa. Pa sam došao na ideju da Ružin jelovnik iz filma realizujem u svom omiljenom konceptu restorana New Balkan Cuisine. Velika mi je čast da je upravo Vanja Puškar ovu ideju realizovao jer za mene ovo ispunjenje nekog dečačkog sna. Još davnih dana sam govorio da će to biti prvi Mišelin u Srbiji i drago mi je da sam bio u pravu! Vidimo se u Tisi pa u bioskopima”.



Svetska premijera filma “Ovuda će proći put” održana je na festivalu Slamdance u Sjedinjenim Američkim Državama u januaru 2023. na kome je dobio nagradu publike i specijalno priznanje žirija za najbolji igrani film.
Uloge u filmu tumače Jana Bjelica, Zlatan Vidović, Vladimir Maksimović, Ninoslav Ćulum, Svetozar Cvetković, Branislava Stefanović, Igor Filipović, Pavle Čemerikić, Marta Bogosavljević, Eva Ras i Demijan Kostić. Ostvarenje su podržali su Ministarstvo kulture Republike Srbije i Filmski centar Srbije. Producent filma je Pointless Films, dok su koproducenti Fakultet dramskih umetnosti i Radio Televizija Srbije.

Нема коментара:

Постави коментар