среда, 25. новембар 2015.

Koncert "Ko je ko u Parizu"




Galerija Artget, Trg republike 5/I, sreda, 25. novembar u 18:00

Koncert "Ko je ko u Parizu"

U okviru ciklusa "Francuska muzička jesen" Francuskog instituta i Sosijete Ženeral banke
Ideja projekta ima za cilj predstavljanje Pariza kao centra sveta u muzičkom umetničkom stvaralaštvu, s obzirom na to da su u ovom gradu stvarali, osim Francuza, i umetnici iz celog sveta. Veliki centri uvek privlače ljude, što je i rezultiralo umetničkim procvatom Pariza u 20. veku. Program za koncert je postepeno formiran i to pažljivo biranim delima za instrumente koji se ne čuju toliko često kao solistički. Odabrana su dela kompozitora koji su stvarali za klarinet i fagot.


Program:

Rejmond Galo-Monbren Koncertni komad za klarinet i klavir
Kamij Sen-Sans               Sonata za fagot i klavir u G-dur, op.168
                                        Allegro moderato
                                        Allegro scherzando
                                        Molto adagio - Allegro moderato
Žan Franse                      Tema sa varijacijama za klarinet i klavir

Fransis Pulenk                 Sonata za klarinet i fagot
                                         Allegro (très rythmé)
                                         Romance (Andante très doux)
                                         Finale (très animé)
Aleksandar Tansman     Svita za fagot i klavir
                                         Introduction and Allegro
                                         Sarabande
                                         Scherzo
Šarl-Mari Vidor                 Introdukcija i rondo za klarinet i klavir, op.72




Kristijan Boroš (Novi Sad, 1986) je završio nižu i SMŠ Isidor Bajić u klasi prof. Pete Đure. Osnovne studije je završio 2009. godine, a master studije 2010. godine u klasi prof. mr Nikole Srdića. Tokom master studija radio je kao saradnik u nastavi a 2011. godine je zaposlen kao stručni saradnik na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Završio je postdiplomske studije u klasi prof. Alois Brandhofera na Univerzitetu Mocarteum u Salcburgu (2013). Tokom školovanja je ostvario zapažene rezultate na takmičenjima i muzičkim festivalima od kojih se izdvajaju Republička takmičenja (2003, 2005) u Beogradu, kao i takmičenja drvenih duvača u Požarevcu (2004, 2005) na kojima je osvajao zvanje Lauerata. Na Prvom međunarodnom takmičenju klarinetista i flautista Anton Eberst (2008, Novi Sad) je osvojio prvu nagradu. Na Međunarodnom takmičenju mladih muzičara Ohridski biseri (2011) je osvojio drugu nagradu. Od Univerziteta u Novom Sadu dobio je izuzetnu nagradu za postignut uspeh u školskoj 2005/06, kao i nagradu za Vrhunske rezultate u umetnosti za školsku 2008/09. Dobitnik je stipendije Univerziteta u Ljubljani za letnji semestar školske 2007/08. godine. Bio je i stipendista Fonda za mlade talente za školsku. Osim solističkih koncerata održanih u zemlji i inostranstvu, ostvario je i zapažene nastupe sa kamernim ansamblima i orkestrima od kojih se ističu ansambli Novosadski duvački kvintet, Hor klarineta Akademije umetnosti, Simfonijski orkestar Akademije umetnosti, Vojvođanski simfonijski orkestar, Beogradska filharmonija, Orkestar Opere SNP, Camerata Academica i Orkestar Orfelin.

Nemanja Mihailović (Kovin, 1985) je završio SMŠ Mokranjac u klasi prof. mr Mirka Isaeskog. Kod istog profesora je i studirao na FMU u Beogradu. Tokom školovanja je osvojio niz nagrada na Republičkom takmičenju i Festivalu muzičkih škola Srbije (1999, 2001, 2003). Osnivač je kamernog ansambla DAMS+, duvačkog trija na FMU i duvačkog kvinteta Majstori duvači. Bio je stalni saradnik Umetničkog ansambla Stanislav Binički na mestu solo fagotiste. Kao honorarni član je sarađivao sa Simfonijskim orkestrom RTS-a, a takođe i sa Vojvođanskim kamernim orkestrom, Beogradskom filharmonijom i Vojvođanskim simfonijskim orkestrom. Kao član Festivalskog orkestra učestvovao je na festivalima Bemus (2005) i KotorArt (2006). Održao je nekoliko resitala u zemlji. Od 2010. do 2013. godine je učestvovao u projektima Nemačko-skandinavske omladinske filharmonije, na koncertima u velikoj sali Berlinske filharmonije i u Hamburgu. Član je Vojvođanskog simfonijskog orkestra, orkestra Orfelin i Novosadskog duvačkog kvinteta. Od 2008. godine je zaposlen kao solo fagotista orkestra Opere u Srpskom narodnom pozorištu u Novom Sadu. Svira na instrumentu graditelja Živana Šarčevića

Vesna Mišić Milikić je završila SMŠ Isidor Bajić u klasi prof. Lidije Gvozdanović. Diplomirala je i magistrirala klavir na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi prof. Rite Kinke. Učesnik je i dobitnik nagrada na domaćim i međunarodnim takmičenjima (Novi Sad, Beograd, Rim, Bratislava). Sarađivala je i nastupala sa brojnim umetnicima među kojima su Nikola Srdićem, Laura Levai–Aksin, Jože Kotarom, Raquel Camarinha, Senka Nedeljković, ansamblom Musica viva, Tajj kvartetom i drugim. Oficijelni je korepetitor međunarodnog takmičenja Anton Eberst u Novom Sadu od 2008. godine. Solistički je nastupala u zemlji i inostranstvu. Snimala je za radio i televiziju. Autor je projekata posvećenih francuskoj umetnosi: . Debussy Fest (2012), Poulenc – Monah i mangup (2013), 1914. – nada i beznađe (2014), koji su realizovani u gradovima Srbije pod pokroviteljstvom Francuskog instituta, a koprodukciji Muzičke omladine Novog Sada, Kulturnog centra Beograda i udruženja Electe iz Subotice. Radi kao vanredni profesor na predmetu korepeticija na klavirskoj katedri Akademije umetnosti u Novom Sadu.

Nataša Srdić Jahn
(1981, Beograd) je završila osnovnu i SMŠ Isidor Bajić u Novom Sadu, u klasi prof. Lidije Gvozdanović i prof. Milene Apić. Započete studije u klasi prof. Rite Kinke na Akademiji umetnosti u Novom Sadu završila je u klasi Frank-Immo Zichnera na Visokoj školi za muziku Franz Liszt u Vajmaru. Godine 2009. je uspešno, sa najvišom ocenom, završila i postdiplomske studije kamerne muzike u Vajmaru, u klasama profesora Ulrich Beetza i Birgit Erichson (Abeeg Trio), i prof. Larisse Kondratjewe. Dobitnik je nagrada i priznanja na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Osim solističkih i kamernih koncerata u regionu i u inostranstvu, Nataša Srdić-Jahn je dugogodišnje aktivna kao osnivač i član više ansambala moderne muzike u Srbiji i Nemačkoj, sa kojima redovno koncertira na domaćoj i stranoj sceni (Italija, Slovenija, Ekvador, Liban...). Na Akademiji umetnosti u Novom Sadu zaposlena je od 2009. godine, kao viši stručni saradnik – korepetitor.

Нема коментара:

Постави коментар