Странице

среда, 19. јун 2019.

Performans "RoboAction A1 K1" / MSUB

Dragan Ilić: RoboAction A3 K3, 2017, performans, Ars Electronica Festival Linc

Petak, 21. jun u 18 časova
Muzej savremene umetnosti

RoboAction A1 K1
performans i intalacija
DI naprave za crtanje + robot KUKA KR 210

U okviru retrospektivne izložbe Dragana Ilića (Re)evolucija,  u petak, 21. juna u 18 časova u Muzeju savremene umetnosti održaće se performans RoboAction A1 K1 Peformans izvodi Dragan Ilić u saradnji sa programerom Stefanom Jevtićem i uz pomoć robota KUKA KR 210.

Retrospektivna izložba Dragana Ilića pravi presek kroz njegov višedecenijski stvaralački opus prikazom najznačajnijih konceptualnih celina i odabranih umetničkih projekata u različitijim medijima koje je realizovao u Australiji, SAD, Japanu ali i u Beogradu – u SKC-u, CZKD-u i drugim institucijama. Ilić je beogradskoj publici prevashodno poznat po radikalnim interaktivnim perfomansima gde je publika pozvana da umetnika gađa velikom količinom narezanih olovaka, crtežima koje radi uz pomoć robota, kao i umetničkom prostoru ITS-Z1 koji je osnovao u Ritopeku.

Dragan Ilić (rođen u Beogradu 1948) školovao se na ANU (u okviru Australijskog nacionalnog univerziteta), Umetničkoj školi u Kanberi, 1974–75, kao i na Millenium Film Lab, Dov S-S Simens’ filmskom programu u Njujorku 1986. godine. Delovao je na umetničkoj sceni u Australiji i potom više decenija u Njujorku, sve do povratka u Beograd, gde je 2007. godine pokrenuo umetnički prostor ITS-Z1 u Ritopeku. Ilić je izlagao i izvodio performanse u Australiji, SAD, Japanu, Južnoj Koreji, Belgiji, Holandiji, Nemačkoj, Austriji, Francuskoj, Velikoj Britaniji, itd. Bio je aktivan u galeriji Fashion Moda u Bronksu početkom osadesetih, koja je u organizaciji Dženi Holcer i Štefana Ajnsa predstavljena na izložbi documenta 7 u Kaselu 1982. godine (izlagali: Kiki Smit, Kit Haring, Džon Fekner, Keni Šarf, Tom Oternes, Luiz Loler, Dragan Ilić i drugi). Poslednjih godina Ilić je nastupao na prestižnom festivalu Ars Electronica u Lincu.
 



 

Нема коментара:

Постави коментар