среда, 20. јун 2018.

"Ja sam Akiko" Stefana Tićmija u knjižarama!


Izdavačka kuća Laguna je objavila poseban roman za decu, ali i odrasle, mladog talentovanog pisca Stefana Tićmija. „Ja sam Akiko“ je roman o devojčici koja ne voli granice.

Nadahnuta, poetska knjiga Stefana Tićmija novi je glas u domaćoj književnosti za decu i mlade. Opojan kao stihovi Mike Antića, bajkovito mudar poput „Malog Princa“, duhovit i topao kao tekstovi Igora Kolarova – roman „Ja sam Akiko“ ulazi u niz ostvarenja koja će decenijama biti naši sagovornici.

Ljubav je kao klima u tatinim kolima kada dođe zima: upali on grejanje, ali se kola zagreju tek ispred škole; kad izađem, tek tada u njima bude toplo. Ljubav je kao klima u tatinim kolima – treba da ugreje, da, ali kada ti je to zaista potrebno. Ljubav je beskrajna potraga za toplinom.

Akiko ima pegice, voli svog oca, koža joj miriše na staru hartiju i često je usamljena. Drugima deluje neobično, a život će joj se promeniti kad bude upoznala Baobaba i Marsela.

Roman „Ja sam Akiko“ Stefana Tićmija je knjiga za malu i veliku decu. Knjiga za sva vremena i sve generacije.

Stefan Tićmi (Mitić) rođen je 19. januara 1992. u Leskovcu. Stefan je široj javnosti poznat kao osoba koja je prva prevela poeziju na znakovni jezik, prilagođenu gluvim i nagluvim osobama, zahvaljujući divnim ljudima iz Udruženja gluvih i nagluvih u Nišu. 

Stefan iza sebe ima knjigu „U’vatile me lutke“ (ARTE, 2015), a ispred sebe nekoliko neobljavljenih rukopisa. Stefan je diplomirao na Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja u Nišu. Kažu najbolji difovac među pesnicima i najbolji pesnik među difovcima. Stefan je predsednik Omladinskog kluba „Ančiki – OKAN“, neprofitne organizacije u naselju Ančiki, u kojem je, zajedno sa svojim drugarima, od propale kućice napravio malu besplatnu biblioteku sa više od 5.000 knjiga, što ih je i dovelo do odeljka „Heroji nedelje“ kod Olivere Kovačević na RTS-u i nagrade za entuzijazam i veliki doprinos kulturi Fondacije „Tanja Petrović“.

Knjigu „Ja sam Akiko“ Stefana Tićmija možete pronaći od četvrtka 21. juna u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari www.delfi.rs i na sajtu www.laguna.rs.

Нема коментара:

Постави коментар